کانون‌های مساجد استان فارس میزبان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» می‌شوند
کانون‌هاي مساجد استان فارس ميزبان پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان» مي‌شوند

کانون‌های مساجد استان فارس میزبان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» می‌شوند

حجت الاسلام اميدي از برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدها متان» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس خبر داد و گفت: مسابقات مرحله استاني به صورت غيرحضوري برگزار مي شود و مهلت شرکت پايان آذر ماه است.
شناسه خبر : 32074 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز 23 آبان در جمع خبرنگاران گفت: «مدها متان» عنوان بزرگترین رویداد قرآنی بچه های مسجد است که به معنای 2 باغ خرم و سبز و برگرفته از آیه شریفه 64 سوره مبارکه الرحمن است.


وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در 10 رشته برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود.


حجت الاسلام امیدی ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه های اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعداد های قرآنی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی «مدها متان» برشمرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس مهلت شرکت در مسابقات را پایان آذر ماه اعلام و تاکید کرد: مسابقات در دو گروه دختر و پسر و در رده های سنی زیر هفت سال، هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال اجرا می شود.


وی یادآور شد: به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات در مرحله استانی به صورت غیر حضوری برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.