کانون فرهنگی هنری «میعاد» در مسجد فاطمه الزهرا (س) شیراز افتتاح شد
کانون فرهنگي هنري «ميعاد» در مسجد فاطمه الزهرا (س) شيراز افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری «میعاد» در مسجد فاطمه الزهرا (س) شیراز افتتاح شد

آيين افتتاحيه و معارفه مدير کانون فرهنگي هنري «ميعاد» با حضور مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس در مسجد «فاطمه الزهرا (س)» شيراز برگزار شد.
شناسه خبر : 32191 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، شامگاه 25 آبان ماه در مراسم افتتاحیه و معارفه مدیر کانون فرهنگی هنری «میعاد» مسجد «فاطمه الزهرا (س)» شیراز طی سخنانی گفت: زمان گذشته تعداد مساجد و جمعیت کم بود و در آن زمان مردم به دلیل کمبود مساجد در یک مسجد تجمع می کردند اما امروز تعداد مساجد بیشتر شده است و در یک خیابان مساجد مختلف وجود دارد و مردم به نزدیک ترین مسجد برای اقامه نماز مراجعه می کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تربیت کادر فرهنگی مسجدی و انقلابی را یکی از اهداف کانون های مساجد دانست و تاکید کرد: به طور حتم با برنامه ریزی مختلف در دوره بعد از رفع بیماری کرونا می توان به این مهم دست یافت و جوانان بیشتری را به مساجد جذب کرد.


حجت الاسلام امیدی همچنین خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با برنامه ریزی مناسب سعی کنند زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم کنند.


گفتنی است در این مراسم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد فاطمه الزهرا (س) شیراز کانون فرهنگی هنری «میعاد» راه اندازی و مدیر این کانون معارفه شد.