بازدید مجموعه ستاد فهما استان فارس از کانون شهید «منصور خادم صادق»/کانون مردم‌محور در دل شیراز
بازديد مجموعه ستاد فهما استان فارس از کانون شهيد «منصور خادم صادق»/کانون مردم‌محور در دل شيراز

بازدید مجموعه ستاد فهما استان فارس از کانون شهید «منصور خادم صادق»/کانون مردم‌محور در دل شیراز

مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان فارس با حضور در مسجد «آقالر» شيراز از فعاليت ها و برنامه هاي اجرايي کانون فرهنگي هنري شهيد «منصور خادم صادق» اين شهرستان بازديد کردند.
شناسه خبر : 32488 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس در بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» شیراز ضمن تاکید بر لزوم توجه به نقش کانون های مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: برنامه های مختلفی با همکاری نهاد های ذیربط و با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون های مساجد اجرا می شود.


وی افزود: مسجد «آقالر» در بافت تاریخی و محله کم برخوردار شیراز واقع شده است که در این مسجد با محوریت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج برنامه های مختلفی تدارک دیده می شود که حاصل این همکاری ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز برای مردم محله است.


براساس این گزارش، «مسعود صاف نیت»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» شیراز نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در کانون و پایگاه مقاومت مسجد پرداخت.

وی برگزاری یادواره 34 شهید محله لب آب همزمان با هفته بسیج، توزیع بسته های معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، برگزاری ایستگاه های صلواتی به مناسبت های مختلف، توزیع غذای گرم، برگزاری ایستگاه های سنجش فشارخون و خدمات قضایی با حضور وکلای دادگستری و ارائه خدمات به بیش از یک صد خانوار در این محله را از جمله فعالیت ها برشمرد.


گفتنی است در این برنامه یادمان شهدای 34 شهید مسجد «آقالر»، مجموعه ورزشی مسجد در اوقات فراغت و شبستان های این مسجد 400 ساله مورد بازدید مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس قرار گرفت.