اکران اختصاصی رایگان فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون‌های شیراز و حومه
اکران اختصاصي رايگان فيلم «منصور» ويژه اعضاي کانون‌هاي شيراز و حومه

اکران اختصاصی رایگان فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون‌های شیراز و حومه

فيلم «منصور» با همکاري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ويژه اعضاي کانون هاي شيراز و حومه اکران شد.
شناسه خبر : 33056 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از فارس، همزمان با روز دانشجو و در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی رشادت ها و دلیری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فیلم، «منصور» با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ویژه اعضای کانون های شیراز و حومه به صورت رایگان اکران شد.


این اکران که با حضور 700 نفر از امامان جماعت، مدیران، رابطان خواهر و اعضای کانون های مساجد استان در تالار حافظ شیراز برگزار شد، از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تدارک دیده شده بود.


خاطرنشان می شود؛ فیلم «منصور» روایت بخش های از زندگی تیمسار شهید «منصور ستاری» است که ناگفته هایی از جنگ تحمیلی را نیز روایت می کند.


این فیلم به تهیه کنندگی «جلیل شعبانی» و کارگردانی «سیاوش سرمدی» در سال 1398 ساخته شده است و با هنرمندی بازیگرانی همچون «محسن قصابیان»، «لیندا کیانی»، «سیدجواد هاشمی» و «حمیدرضا نعیمی» همراه است.