مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بر احیای کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد
مدير کل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس بر احياي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تاکيد کرد

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بر احیای کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد

قانعي در مراسم معارفه خود بر احياي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تاکيد کرد و گفت: تلاش براي ارتباط با گروه هاي آتش به اختيار از اولويت هاي اصلي ما خواهد بود.
شناسه خبر : 33077 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حمیدرضا قانعی در مراسم معارفه خود به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که امروز 17 آذر در تالار حافظ شیراز برگزار شده بود، گفت: شعار اصلی انقلاب موضوع فرهنگ است و با تکیه بر آن خود را بیشتر به عرصه جهانی نمایش داده است.


مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به نقش مردم در اعتلای فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: زحمات زیادی کشیده شده است و هر جا به خوبی دیده نمی شود به خاطر عدم حضور مردم است.


وی بر احیای کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: تلاش برای ارتباط با گروه های آتش به اختیار از اولویت های اصلی ما خواهد بود.


قانعی بهره گیری از نظرات همه فعالان فرهنگی، هنری و دینی را از اولویت های کاری خود برشمرد و تاکید کرد: حضور متخصصین در مساجد فارس را پررنگ خواهیم کرد.


براساس این گزارش، مدیر کل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این مراسم مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این دیار با چلچراغ نور حضرت احمد بن موسی (ع) روشن و به سومین حرم اهل بیت (ع) نامگذاری شده است و یادگار زندگی نیاکان ماست.


صابر سهرابی با برشمردن بخشی از برنامه های اجرا شده، خاطرنشان کرد: تلاش شد با همراهی و همکاری همکاران صبور، مسئولین استانی به ارتقا فرهنگ و هنر گام برداریم.


وی سیل و کرونا را 2 حادثه تلخ در طول تصدی مسئولیت خود دانست و اظهار داشت: در سیل و کرونا شاهد بودیم که افرادی فرهنگ سترگ مردم این دیار به نمایش گذاشتند و به همدلی پرداختند.

براساس این گزارش، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز بر لزوم حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان تاکید کرد و گفت: تلفیقی از هنر و اعتقادات باید در آموزشگاه های فرهنگی و هنری دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت بزرگان فرهنگ و ادب و هنر استان باید مورد توجه قرار گیرد تا الگویی برای نسل جوان در این راه باشد.


در این مراسم ضمن تقدیر که با حضور آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر، امامان جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، از صابر سهرابی؛ مدیر کل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حمیدرضا قانعی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.