تجلیل از مادر شهید «حسن زارع» در قالب برنامه «شکوه مادری» استان فارس
تجليل از مادر شهيد «حسن زارع» در قالب برنامه «شکوه مادري» استان فارس

تجلیل از مادر شهید «حسن زارع» در قالب برنامه «شکوه مادری» استان فارس

همزمان با اجراي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» برنامه «شکوه مادري» به همت کانون فرهنگي هنري «سربازان ولايت» شيراز با ديدار و تجليل از خانواده شهيد «حسن زارع» برگزار شد.
شناسه خبر : 33314 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، این دیدار امروز 23 آذر ماه با حضور محمدجعفر مهدویان پور، مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز و جمعی از اعضای این کانون با همراهی مصطفی دهقانی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری، حجت الاسلام علی محمدپور، کارشناس آموزش و پژوهش، مرضیه خداجو، کارشناس رسانه و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و محسن تورع، خبرگزاری شبستان فارس برگزار شد.


محمدجعفر مهدویان پور، مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز در این دیدار با با اشاره به خصوصیات بارز و برجسته اخلاقی این شهید گفت: وی اخلاق حسنه ای داشت و این اخلاق را از والدین خود آموخته بود زیرا پدر و مادر این شهد بزرگوار از پیشکسوتان مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» هستند.


وی افزود: شهید «حسن زارع» در زمان بازگشت از عملیات بسیار به فکر مشکلات مردم محله «سهل آباد» بود و به وضعیت آنان رسیدگی می کرد و اخلاق خوش، مردمداری، نماز اول وقت و دغدغه حل مشکلات در رفتار وی آشکار بود.


لازم به ذکر است، شهید «حسن زارع» از شهدای مخابرات زرهی ارتش در زمان شهادت 26 ساله و دارای سه فرزند بود و در منطقه عملیاتی مهران به فیض شهادت نائل آمد.