غیرتمند واقعی شهدا هستند/شهید گمنام مهمان تالار حافظ شیراز شد
غيرتمند واقعي شهدا هستند/شهيد گمنام مهمان تالار حافظ شيراز شد
مدیر ستاد فهما استان فارس؛

غیرتمند واقعی شهدا هستند/شهید گمنام مهمان تالار حافظ شیراز شد

حجت‌الاسلام اميدي در مراسم تشييع شهيد گمنام در تالار حافظ شيراز گفت: شهدا با جانفشاني و گذشتن از جان و مال خويش به حضرت سيدالشهدا (ع) متصل شدند و غيرتمند واقعي اين دلاوران هستند.
شناسه خبر : 34094 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

به گزارش ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس امروز 14 دی در مراسم تشییع شهید گمنام در تالار حافظ شیراز با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: تشییع این شهید گمنام به ایام فاطمیه مصادف شده است و ما باید در این ایام به حضرت فاطمه (س) متوسل شویم تا شفاعت شهدا شامل حالمان شود.


وی خاطرنشان کرد: شهدای عزیز ما با تاسی از اهل بیت (ع) و مظلومی امام زمان (عج) و نائب امام زمان (عج) خویش لبیک گفتند و رفتند تا به درجات عالی انسانیت و عبودیت که آرزوی هر انسان شریف است، برسند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین با ذکر گوشه هایی از فداکاری های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، تاکید کرد: قطره قطره خون شهدا مسئولیت ما را در هر موقعیت فردی و اجتماعی از جمله امور زندگی سنگین تر می کند چرا که شهدا با جانفشانی و گذشتن از جان و مال خویش به حضرت سیدالشهدا (ع) متصل شدند و غیرتمند واقعی شهدا هستند.


براساس این گزارش، طی مراسمی با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام سید عباس موسوی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، خبرگزاری های شبستان و ایرنا، اصحاب رسانه و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  با نوحه خوانی این شهید گمنام بدرقه و تشییع شد.