بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از فعالیت‌های جهادگران کانون شهدای سلطان آباد شیراز
بازديد مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس از فعاليت‌هاي جهادگران کانون شهداي سلطان آباد شيراز

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از فعالیت‌های جهادگران کانون شهدای سلطان آباد شیراز

با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدير ستاد هماهنگي کانون ‌هاي فرهنگي هنري مساجد فارس از فعاليت هاي جهادگران کانون شهداي روستاي سلطان آباد شيراز بازديد به عمل آمد.
شناسه خبر : 34349 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سلطان‌آباد شیراز میزبان حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد فارس بود.


براساس این گزارش، در این بازدید محمدجواد فرمانی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سلطان آباد شیراز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی با محوریت مسجد شهدا خواستار حمایت و توجه مسئولان از این برنامه ها شد.


این گزارش می افزاید: روستای سلطان‌آباد، نزدیک‌ ترین و از کم ‌برخوردارترین روستا های شیراز است که با بسیاری از محرومیت ها و گرفتاری ‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند و جهادگران با راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری در مسجد شهدای این روستا با اجرای برنامه های مختلف و حضور نوجوانان و کودکان فعالیت‌ های فرهنگی و هنری را با جنب و جوشی ویژه دنبال می ‌کنند. 


خاطرنشان می شود؛ این ۲ مسئول فرهنگی از نزدیک با فعالیت های این کانون در زمینه‌ های فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، کتابخانه، تالیف آثار و برنامه های ویژه شهدا و همچنین اشتغالزایی در فالب راه اندازی کارگاه خیاطی آشنا شدند و در جریان ساخت مجتمع فرهنگی و هنری بیت‌الزهراء (س) در جوار این مسجد قرار گرفتند.