تجلیل از چهار مادر شهید در سلطان آباد شیراز به همت کانون فرهنگی هنری شهدای روستا
تجليل از چهار مادر شهيد در سلطان آباد شيراز به همت کانون فرهنگي هنري شهداي روستا
در آستانه فرارسیدن وفات حضرت ام البنین (س) انجام شد؛

تجلیل از چهار مادر شهید در سلطان آباد شیراز به همت کانون فرهنگی هنری شهدای روستا

در آستانه فرارسيدن وفات حضرت ام البنين (س) و روز تکريم مادران و همسران شهدا، به همت کانون فرهنگي هنري شهداي سلطان آباد شيراز از چهار مادر شهيد اين روستا تجليل شد.
شناسه خبر : 34350 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

محمدجواد فرمانی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سلطان آباد شیراز در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای سلطان آباد شیراز در طول سال با محوریت شهدا برنامه های مختلفی را اجرا می کند و با توجه به اینکه در این روستا 18 خانواده شهید مستقر هستند، این برنامه ها با حضور خانواده های شهدا رنگ و بوی دیگری دارد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازدید حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از فعالیت های جهادگران کانون، تصمیم گرفته شد تا در آستانه فرارسیدن وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از چهار مادر شهید در قید حیات تجلیل شود.


فرمانی از تالیف آثار و کتاب با محوریت شهدا، دیدار با خانواده های شهدا در طول سال، برپایی یادواره و نمایشگاه آثار شهدا به عنوان برنامه های ویژه ایثار و شهادت نام برد و افزود: در برگزاری این برنامه ها اصحاب مسجد شهدا در سلطان آباد و به ویژه نوجوانان و جوانان مشارکت دارند.