تجلیل از دو مادر شهید در آیین «شکوه مادری» کانون شهدای جوادیه شیراز
تجليل از دو مادر شهيد در آيين «شکوه مادري» کانون شهداي جواديه شيراز
در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر انجام شد:

تجلیل از دو مادر شهید در آیین «شکوه مادری» کانون شهدای جوادیه شیراز

در آستانه فرارسيدن ميلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر به همت کانون شهداي جواديه شيراز با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس مراسم تجليل از 2 مادر شهيد در قالب برنامه «شکوه مادري» برگزار شد.
شناسه خبر : 34520 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات (فهما) از استان فارس، محمد نریمانی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک جوادیه شیراز شامگاه ۲۹ دی ماه در برنامه تجلیل از 2 مادر شهید این مسجد که همزمان با بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از این کانون برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها، گفت: آشنایی با سیره شهدا، واحد مستقل و فعالی است که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد برنامه هایی نظیر یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری اردو های راهیان نور را انجام می دهد. 


وی افزود: کتاب زندگینامه ۳۲ شهید شهرک جوادیه شیراز با همکاری کانون و پایگاه منتشر می شود که در سال ۱۳۸۹ تهیه و نگارش شده است و به معرفی هر کدام یک از شهیدان این شهرک می پردازد.


نریمانی ادامه داد: در زمینه جذب نوجوانان و نونهالان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود و قسمت مشاوره کانون فرهنگی هنری در زمینه های تحصیلی، خانواده و اشتغال در حال ارائه خدمات به اهالی اهالی این منطقه است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه شیراز با اشاره به اجرای برنامه های اردویی و تفریحی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیت های قرآنی کلاس های تخصصی در رشته های روخوانی، تجوید و حفظ در رده‌ های نوجوانان، نونهالان و بزرگسالان برگزار می شود.

تجليل از 2 مادر شهيد در برنامه «شکوه مادري» به همت کانون شهداي جواديه شيراز


 وی با بیان اینکه در زمینه فضای مجازی نیز تولید و انتشار محتوا انجام می شود، افزود: در زمینه فعالیت های ورزشی سبک ورزش های رزمی آزاد، ژیمناستیک و ورزش باستانی و پهلوانی در حسینیه برگزار می شود و فعالیت های هنری به ویژه در رشته های تئاتر، سرود و فیلم سازی در حال اجراست.

تجليل از 2 مادر شهيد در برنامه «شکوه مادري» به همت کانون شهداي جواديه شيراز


براساس این گزارش، در این برنامه با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت الاسلام کرمی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک جوادیه شیراز از مادران شهیدان فرج الله نریمانی و معراج مهراب کیا تجلیل شد و کتابخانه، ورزش باستانی و دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه نیز مورد بازدید قرار گرفت.