کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه شیراز میزبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شد
کانون فرهنگي هنري شهداي جواديه شيراز ميزبان مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس شد

کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه شیراز میزبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شد

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس با همراهي مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري شهداي جواديه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک جواديه شيراز بازديد کرد.
شناسه خبر : 34522 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات (فهما) از استان فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شامگاه ۲۹ دی ماه با همراهی حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس و حجت الاسلام کرمی، امام جماعت مسجد از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک جوادیه شیراز بازدید و در مراسم تجلیل از 2 مادر شهید این کانون در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر شرکت کرد.


وی در حاشیه بازدید از فعالیت های کانون اظهار داشت: فعالیت های علمی، هنری و ورزشی در کنار هم مجموعه ای جذاب را می سازد که حتما جوانان و نوجوانان نیز از آن برنامه ها استقبال می کنند.


قانعی افزود: امشب در کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه و مسجد صاحب الزمان (عج) مجموعه‌ ای از فعالیت‌ های علمی، فرهنگی، ورزشی و مطالعاتی را مشاهده می‌کنیم که به همت روحانی معزز مسجد و مسئولین کانون فرهنگی مسجد مهیا شده و زمینه رشد و پرورش نوجوانان و جوانان منطقه جوادیه را در اتمسفر توحیدی مسجد فراهم کرده است.


کانون فرهنگي هنري شهداي جواديه شيراز ميزبان مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس شد

امروز حضور هر یک از نوجوانان و نونهالان در مسجد در واقع یک چراغی برای محله است 

حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس نیز در این برنامه گفت: امروز حضور هر یک از نوجوانان و نونهالان در مسجد در واقع یک چراغی برای محله است که محله را نورانی می کند و باعث تاثیرات مثبت در زمینه های مختلف از جمله حوزه دین و فرهنگ است.


وی افزود: امروز اگر برای نوجوان و جوان برنامه‌ریزی مناسبی در رشته های مختلف علمی، قرآنی، ورزشی، تفریحی و هر آنچه که به آن نیاز دارد، داشته باشیم که بتوانیم جذب مسجد کنیم، می توانیم امید آن را داشته باشیم که خروجی آن تربیت شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خاطر نشان کرد: هر جا مسجد و محل عبادت باشد، ظرفیتی است که می توانیم نوجوانان و جوانان را جذب کنیم و مسجد صاحب الزمان شهرک جوادیه با همت اصحاب مسجد و محوریت امام جماعت بسیار عمل می کنند و نشان می دهد که مسجد؛ پویا و زنده است. 


وی افزود: باید با این دید به این مسئله نگاه کنیم و با بالا بردن آستانه تحمل، صبر و حوصله نوجوانان و جوانان را پذیرا باشیم که این باعث خیرات و برکات برای خانه های خدا و محله می شود.


 حجت الاسلام امیدی با تشکر ویژه از حمیدرضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: ایشان از ابتدای حضور شان در این مسئولیت نگاهی مسجدی و دینی داشتند و با وجود کمبود وقت، بازدید از کانون‌های مساجد را در برنامه های خود قرار داده اند.

کانون فرهنگي هنري شهداي جواديه شيراز ميزبان مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس شد

لازم به ذکر است؛ در این  برنامه که با ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی و تقدیر از محمد نریمانی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای جوادیه شیراز همراه بود، در قالب برنامه شکوه مادری از مادران شهیدان فرج الله نریمانی و معراج مهراب کیا از شهدای شهرک جوادیه در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر تجلیل به عمل آمد.