تجلیل از مادران شهدای محله سهل‌آباد همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن به همت کانون «سربازان ولایت» شیراز
تجليل از مادران شهداي محله سهل‌آباد همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن به همت کانون «سربازان ولايت» شيراز

تجلیل از مادران شهدای محله سهل‌آباد همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن به همت کانون «سربازان ولایت» شیراز

مهدويان پور گفت: همزمان با ميلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر طي برنامه ديدار با مادران شهداي محله سهل آباد، از مقام ايشان به عنوان الگوي صبر و ايثار تجليل شد.
شناسه خبر : 34662 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

محمدجعفر مهدویان پور در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: به همت گروه جهادی خادمین شهدا مسجد جامع صاحب الزمان (عج) محله سهل آباد برنامه های مختلفی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه ریزی و اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری سربازان ولایت شیراز افزود: برنامه ها با محوریت مسجد و با همکاری کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد برگزار شد.


وی ادامه داد: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) طی برنامه دیدار با مادران شهدای محله سهل آباد، از مقام ایشان به عنوان الگوی صبر و ایثار تجلیل شد.


مهدویان پور خاطرنشان کرد: در این بازدید و سرکشی ها اعضای کانون در منازل شهیدان ظاهر احمدی، سرور نظری، رمضان رسولی، ظاهر حسینی از شهدای مدافع حرم و شهیدان حسن زارع، داریوش قلی پور و صمد یاری از شهدای دفاع مقدس محله سهل آباد حضور یافتند و روز مادر را به مادران شهدا تبریک گفتند.


مهدویان پور همچنین از برپایی مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: این برنامه ها با سخنرانی و مولودخوانی به ویژه با حضور خواهران برگزار شد.