فعالیت هزار و 253 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس/کانون های منتخب تجلیل شدند
فعاليت هزار و 253 کانون فرهنگي هنري در مساجد استان فارس/کانون هاي منتخب تجليل شدند
مدیر ستاد فهما استان فارس؛

فعالیت هزار و 253 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس/کانون های منتخب تجلیل شدند

حجت الاسلام اميدي مديران کانون‌هاي مساجد با اشاره به فعاليت 1253 کانون فرهنگي هنري در مساجد استان فارس، گفت: مديران کانون هاي مساجد فارس در زمينه تربيتي و فرهنگي حتي در دور افتاده ترين روستا ها بدون چشم داشتي تلاش مي کنند.
شناسه خبر : 35757 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس امروز (15 اسفند) در همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار حافظ شیراز برگزار شده بود، گفت: این مراسم به منظور بزرگداشت امر مسجد و به خاطر قدردانی از تلاش و فعالیت انجام شده در یک هزار و 253 کانون فرهنگی هنری مسجد استان فارس تدارک دیده شده است و نمایندگانی از همه شهرستان های استان در مراسم حضور دارند.


وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ها بر مبنای حمایت همه جانبه از کانون های مساجد بوده است، خاطرنشان کرد: مدیران کانون های مساجد در زمینه تربیتی و فرهنگی برای کادر سازی حتی در دور افتاده ترین روستا ها بدون چشم داشتی تلاش می کنند.


حجت الاسلام امیدی با تاکید ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و ثبت در سازمان اسناد در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ثبت فعالیت ها در سامانه باعث می شود که برنامه ها دیده شود، مهم است زیرا اگر دغدغه بچه های مسجدی شنیده شود قطعا اعتبارات نیز افزایش خواهد یافت.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اجرای طرح «مسجد محوری»، تاکید کرد: مساجد محله محور در این طرح دیده می شوند و این طرح در مرحله اجرا با همراهی استاندار فارس به کل مساجد تسری پیدا می کند چرا که رویکرد، یک رویکرد مثبت و بر مبنای حمایت از مساجد، کانون های فرهنگی هنری و بسیج است.


وی با بیان اینکه در حوزه زنان و خانواده کار علمی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: با رویکرد جدیدی که دولت مردمی وجود دارد و مسئولین امر فرهنگ حمایت از مساجد و گروه های جدید را در دستور کار خود دارند.


خاطرنشان می شود، همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور آیت الله دکتر لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه معزز شیراز، حسین براتی، رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد کشور، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مسئولانی استانی، نمایندگان شورای اسلامی شهر شیراز، جمعی از ائمه جماعات، مدیران کانون های فرهنگی هنری، مسئولان سپاه فجر و بسیج در تالار حافظ شیراز برگزار شد که با تجلیل از منتخبین سومین رویداد ملی فهما همراه بود.