تجلیل از مادر شهید «محسن جعفری» در آستانه 18 اسفند؛ سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور
تجليل از مادر شهيد «محسن جعفري» در آستانه 18 اسفند؛ سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور
در شیراز صورت پذیرفت؛

تجلیل از مادر شهید «محسن جعفری» در آستانه 18 اسفند؛ سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

در آستانه فرارسيدن 18 اسفند؛ سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با حضور نمايندگان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از مادر شهيد «محسن جعفري» در شيراز تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 35790 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «حسین براتی» در آستانه فرارسیدن 18 اسفند؛ سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «محسن جعفری» در شیراز گفت: علاقه جوانان مسجد به این شهید عزیز، نشان از صفا صمیمیت شهید دارد که باعث علاقه شده است خیلی کوچکتر از آن هستیم در مورد شهدا صحبت کنیم.


سرپرست ستاد فهما استان تهران با بیان اینکه خیلی کوچکتر از آن هستیم در مورد شهدا صحبت کنیم، افزود: مستندی در مورد، این شهید پخش مستند شد و سختی های فراق برای خانواده شهید است.


براساس این گزارش، حجت الاسلام «حسین امیدی» نیز گفت: بچه های مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز مستمر از شهید جعفری یاد می کنند کمتر پیش می آید که اینقدر یاد یک شخص شود و سعادتی نصیب شهید عزیز است آنقدر خوب بوده که اینچنین محبوب بوده است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: به گفته بچه های مسجد شهید جعفری به عنوان انسانی بزرگی بود و عمر با برکت و پر خیر داشت.


این گزارش می افزاید: بهنام جعفری، برادر شهید «محسن جعفری»  گفت: شهید جعفری در اجرای برنامه ها و فعالیت های مسجدی کوشا بود و برنامه های مختلفی آموزشی و فرهنگی حضور و ارتباط خوبی با بچه های مسجد داشت و آنقدر بچه های مسجدی وی را دوست داشتند که مراسم سالگرد شهید جعفری را به صورت خودجوش و مردمی برگزار کردند و هر کسی در حال برنامه ریزی است به نحوی که 15 عنوان برنامه استانی و ملی توسط بچه های مسجدی برای سالگرد شهید در شیراز برگزار شد.


گفتنی است در آستانه فرارسیدن 18 اسفند؛ سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور نمایندگان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در قالب طرح شکوه مادری از مادر شهید «محسن جعفری» در شیراز تجلیل به عمل آمد.