مسجد حسن بن علی (ع) شیشه‌گری شیراز میزبان دیدار مردمی استاندار فارس شد
مسجد حسن بن علي (ع) شيشه‌گري شيراز ميزبان ديدار مردمي استاندار فارس شد
همزمان با ایام نوروز 1401 و به همت کانون فرهنگی هنری شهید سجادیان شیراز؛

مسجد حسن بن علی (ع) شیشه‌گری شیراز میزبان دیدار مردمی استاندار فارس شد

همزمان با نوروز 1401ديدار مردمي استاندار و مسئولان اجرايي فارس، همراه با بازديد از کانون فرهنگي هنري و پايگاه مقاومت بسيج شهيد سجاديان مسجد حسن بن علي (ع) شيشه گري شيراز شد.
شناسه خبر : 36467 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، جمعی از مدیران کل استانداری و مسئولان دستگاه های اجرایی استان امروز 6 فروردین با حضور در مسجد حسن بن علی (ع) شیشه گری شیراز به همت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت شهید سجادیان با مردم این محله دیدار و گفتگو کردند.


براساس این گزارش، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، حجت الاسلام سید عباس موسوی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه فارس، سید احسان اصنافی، شهردار شیراز و مدیران کل دستگاه های خدمات رسان از جمله برق، آب و فاضلاب از جمله مسئولانی بودند که در این دیدار حضور داشتند.


این گزارش می افزاید: پیش از این دیدار با همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد، استاندار فارس و مسئولان اجرایی استان از فعالیت های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج شهید سجادیان مسجد حسن بن علی (ع) محله شیشه گری شیراز از جمله موزه، بخش تدوین زندگینامه، جمع آوری آثار و یادگاری های شهدا، گیم نت، فعالیت های فرهنگی و آموزشی بازدید کردند و یاد و خاطره ۴۳ شهید این محله را نیز گرامی داشتند.