اعضای کانون‌های مساجد شیراز در نشست تخصصی «انقلاب اسلامی، هنر و رسانه» حضور یافتند
اعضاي کانون‌هاي مساجد شيراز در نشست تخصصي «انقلاب اسلامي، هنر و رسانه» حضور يافتند
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

اعضای کانون‌های مساجد شیراز در نشست تخصصی «انقلاب اسلامی، هنر و رسانه» حضور یافتند

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شيراز در نشست تخصصي «انقلاب اسلامي، هنر و رسانه» به ميزباني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس شرکت کردند.
شناسه خبر : 36834 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، نشست تخصصی «انقلاب اسلامی، هنر و رسانه» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سالن مهر تالار حافظ شیراز برگزار شد.


براساس این گزارش، در این نشست تخصصی که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با حضور برخی مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز همراه بود، حجت الاسلام «عباس محسنی»، استاد حوزه علمیه قم و از شاگردان شهید سید مرتضی آوینی به سخنرانی در خصوص مجموعه آثار این شهید گرانقدر پرداخت.


خاطرنشان می شود؛ شهيد مرتضي آويني، روز جمعه بيستم فروردين 1372 به هنگام توليد مجموعه‌اي جديد از روايت فتح در فكه،‌ منطقه‌ عملياتي و الفجر مقدماتي بر اثر انفجار مين به شهادت رسيد. پس از شهادت این هنرمند متعهد و بسیجی،  با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نام گذاری شد و به این مناسبت در قالب یک هفته برنامه های مختلف برگزار می شود.