اعلام ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کانون «منتظران ظهور» کازرون
اعلام ويژه‌برنامه‌هاي ميلاد امام حسن مجتبي (ع) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

اعلام ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون از برگزاري مراسم جشن ميلاد امام حسن مجتبي (ع) با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي در مسجد « الزهرا (س)» خبر داد.
شناسه خبر : 36899 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۰

«محمدجعفر شفيعي» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس گفت: امام حسن مجتبي (ع)، نه تنها از نظر علم، تقوي، زهد و عبادت، مقامي برگزيده و ممتاز داشت، بلکه از لحاظ بذل و بخشش و دستگيري از بيچارگان و درماندگان نيز در عصر خود زبانزد خاص و عام بود.


مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون افزود: محفل انس با قرآن، اجراي سرود، شعر محلي، دکلمه، برگزاري سفر کريمانه، برگزاري مسابقه، برپايي ايستگاه صلواتي، توزيع بسته معيشتي، مراسم جشن و سخنراني و مولودي خواني از جمله برنامه هايي است که به مناسبت بزرگداشت ميلاد کريم اهل بيت (ع) در کانون برگزار مي شود.


وی با اشاره به اينکه امام حسن مجتبي (ع) در اخلاق نمونه کامل يک انسان بودند، خاطر نشان کرد: اين مراسم با هدف تبيين سيره و روش زندگي اهل بيت (ع) به ويژه سبک زندگي امام حسن مجتبي (ع) برگزار مي شود تا نسل امروز ضمن آشنايي با اخلاق و روش زندگي اهل بيت (ع) از آنها الگو بگيرند.


شفيعي با بيان اينکه جامعه امروزي ما نيازمند اخلاق است، تصريح کرد: امامان و اهل بيت (ع) به دليل بهره مندي از ويژگي عصمت و دوري از اشتباه، برترين مربيان اخلاق براي انسان هستند که در واقع بهره گيري از سيره و روش زندگي اهل بيت (ع) مي تواند جامعه ما به اخلاق حسنه مزين نمايد.


وي با بيان اينکه همه ما بايد بکوشيم تا صفات اخلاقي را در خود تقويت کرده تا موجبات خشنودي پروردگار عالم را فراهم آوريم، يادآور شد: از عموم اهالي مسجد و بچه هاي کانون براي شرکت در اين مراسم جشن دعوت به عمل می آید.