استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم استان فارس از غرفه‌های کانون‌های مساجد
استقبال بازديدکنندگان نمايشگاه قرآن کريم استان فارس از غرفه‌هاي کانون‌هاي مساجد

استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم استان فارس از غرفه‌های کانون‌های مساجد

غرفه‌هاي مهدوي و عرضه محصولات فرهنگي و هنري کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شيراز با استقبال بازديدکنندگان نمايشگاه قرآن کريم استان فارس روبه رو شد.
شناسه خبر : 37132 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، نمایشگاه قرآن کریم استان فارس همزمان با ماه مبارک رمضان در صحن حضرت معصومه (س) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برپا شد که غرفه های مهدوی و عرضه محصولات فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز با استقبال بازدیدکنندگان رو به رو شد.

 

استقبال بازديدکنندگان نمايشگاه قران کريم استان فارس از غرفه هاي کانون هاي مساجد

براساس این گزارش، کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» مسجد آقا لر شیراز با توجه به اهمیت نشر فرهنگ مهدویت به ویژه برای کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن کریم اقدام به برپایی غرفه مهدویت کرد که در این غرفه ایستگاه نقاشی، شعر و خلاقیت ویژه نوجوانان با موضوع امام زمان (عج) و اهدای جوائز ایجاد شد.


همچنین، مربیان مستقر در این غرفه به بیان شعر و داستان با موضوع اشنایی با حضرت ولیعصر (عج) پرداختند که به یکی از غرفه های پربازدید خانواده ها تبدیل شد.

 

استقبال بازديدکنندگان نمايشگاه قران کريم استان فارس از غرفه هاي کانون هاي مساجد

این گزارش می افزاید: کانون فرهنگی هنری شهید «محمدتقی ایزدپناهی» مسجد حجت القائم (عج) شیراز در این نمایشگاه غرفه کتب و محصولات فرهنگی و هنری شامل قرآن کریم، مفاتیح الجنان، ادعیه، وسایل مذهبی، ماکت و پازل مذهبی را برای بازدید و فروش ارائه کرد.


در این غرفه سه غرفه دار به معرفی و عرضه محصولات پرداختند که با توجه به تنوع محصولات، مورد استقبال و فروش خوبی نیز قرار گرفت.