نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 4 شیراز برگزار شد
نشست مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد منطقه 4 شيراز برگزار شد

نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 4 شیراز برگزار شد

در قالب برنامه «ساعت همدلي» به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس نشست مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد منطقه 4 شيراز برگزار شد.
شناسه خبر : 37884 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز 10 خردادماه در جمع مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه چهار شهرداری شیراز که در قالب برنامه «ساعت همدلی» برگزار شده بود، گفت: هدف اصلی و مهم از برگزاری نشست با حضور اصحاب مساجد و فعالان کانون های فرهنگی هنری این است که ضمن آشنایی، ظرفیت ها نیز شناسایی شود.


وی با تاکید بر اینکه نشست ها باید ضمن انتقال تجربیات، به ایجاد تعامل و تشکیلاتی عمل کردن منجر شود، افزود: از طریق اجرای برنامه های مشترک کانون های مساجد در هریک از مناطق 11 گانه شهرداری شیراز تلاش می شود تا فعالیت های فرهنگی منسجم شود.


حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه دشمن به سمت مساجد و ارزش های دینی باید به گونه ای عمل شود که با حفظ وحدت، فعالیت ها به شکل منسجم و آنگونه که در اوایل انقلاب انجام می شد، پیش برویم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس بر استفاده از همه ظرفیت ها در امر اطلاع رسانی فعالیت ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت های موجود و در اختیار روابط عمومی ستاد استان برای انعکاس فعالیت ها بهره می گیریم و صدا و سیما، رسانه ها و به ویژه خبرگزاری شبستان نیز اخبار مرتبط با کانون های مساجد را پوشش خواهند داد.


حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه بیش از 30 مورد خدمات برای اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد فارس پیگیری شده است، گفت: این خدمات با انعقاد تفاهم نامه با نهاد های اجرایی و بخش خصوصی ارائه خواهد شد که شامل اسکان، استفاده از سینما ها، استخر ها و بازدید از اماکن تاریخی و برگزاری اردو ها در باغ های شیراز با همکاری شهرداری است.


براساس این گزارش، در نشست «ساعت همدلی»؛ مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری «بقیع» مسجد امام حسن مجتبی (ع)، «مسجد امام موسی بن جعفر (ع)»، «شهید ایزدپناهی» مسجد حجت القائم (عج)، «کوثر» مسجد فاطمه الزهرا (س)، «شهید جهاندیده» مسجد صاحب الزمان (عج)، «مسجد شهید آینت الله ربانی شیرازی»، «مدینه النبی (ص)» حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س)، شهید «محمدحسین خورشیدگون» مسجد سیاحتگر، «مسجد بقیه الله الاعظم (عج)»، «آل طه» مسجد دشتی، «شهید اسکندری» مسجد کریمی و «مسجد صاحب الامر (عج)» شیراز به ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی، بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.


خاطرنشان می شود؛ کانون فرهنگی هنری شهید «محمدحسین خورشیدگون» مسجد «سیاحتگر» شیراز در این نشست به عنوان رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه چهار شیراز معرفی و با اهدای لوح تقدیر از فعالیت های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه تجلیل به عمل آمد.