ششمین نشست «هم پای محراب» به میزبانی کانون فرهنگی هنری «مسجد اعظم» شیراز برگزار شد
ششمين نشست «هم پاي محراب» به ميزباني کانون فرهنگي هنري «مسجد اعظم» شيراز برگزار شد
همزمان با دهه کرامت برگزار شد؛

ششمین نشست «هم پای محراب» به میزبانی کانون فرهنگی هنری «مسجد اعظم» شیراز برگزار شد

همزمان با ايام دهه کرامت ششمين نشست «هم پاي محراب» با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس و مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان به ميزباني کانون فرهنگي هنري «مسجد اعظم» شيراز برگزار شد.
شناسه خبر : 38136 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، همزمان با ایام دهه کرامت ششمین برنامه از نشست های«هم پای محراب» (18 خردادماه) با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به میزبانی کانون فرهنگی هنری «مسجد اعظم» شیراز برگزار شد.

براساس این گزارش، در این نشست حجت الاسلام «محمدصادق غلامی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «مسجد اعظم» شیراز طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداخت و گفت: جلسات هفتگی کانون فرهنگی همراه با برگزاری حلقه های معرفت و برنامه های تفریحی آموزشی جهت پسران و دختران در طول سال برگزار می شود.

وی که امام جماعت این مسجد را نیز برعهده دارد، خاطرنشان کرد: برای کودکان و نوجوانان پسر در فضا های ورزشی که تدارک دیده شده به ویژه در رشته رزمی کلاس های آموزشی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام غلامی از تشکیل جلسات تخصصی آموزش احکام با تدریس خانم ابراهیمی خبر داد و گفت: برنامه های ویژه ای برای بانوان و اعضای دختر در مسجد برگزار می شود و مورد استقبال هم قرار می گیرد.

 

این گزارش می افزاید: در ششمین نشست از سلسله برنامه «هم پای محراب» همچنین «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز طی سخنانی به بیان توصیه هایی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد و لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص پرداختند.

 

همچنین نماهنگی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «مسجد اعظم» شیراز به نمایش درآمد و فعالان فرهنگی مسجد در بخش های خواهران و برادران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این نشست «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با ارائه توضیحات حجت الاسلام «محمدصادق غلامی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «مسجد اعظم» شیراز از بخش های مختلف مسجد بازدید کردند.