برنامه «ساعت همدلی» میزبان کانون‌های مساجد منطقه 8 شهرداری شیراز شد
برنامه «ساعت همدلي» ميزبان کانون‌هاي مساجد منطقه 8 شهرداري شيراز شد

برنامه «ساعت همدلی» میزبان کانون‌های مساجد منطقه 8 شهرداری شیراز شد

نشست مديران و رابطان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد منطقه هشت شهرداري شيراز با عنوان «ساعت همدلي» به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد فارس برگزار شد.
شناسه خبر : 38287 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز 24 خردادماه در نشست مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه هشت شهرداری شیراز که با عنوان «ساعت همدلی» برگزار شد، گفت: این نشست با هدف آشنایی کانون های مساجد مناطق مختلف شیراز با عنوان «ساعت همدلی» برگزار می شود تا فرصتی برای تبادل تجربه های فرهنگی و تربیتی مدیران و فعالان فرهنگی مساجد فراهم آید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با توجه به فرا رسیدن اوقات فراغت تابستان و اجرای برنامه های ویژه کانون های مساجد نشست های مدیران در شیراز به صورت منطقه ای طبق مناطق شهرداری شیراز در قالب برنامه «ساعت همدلی» و در شهرستان ها نیز در قالب برنامه «مسجد؛ هسته مقاومت» برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه در قالب طرح اوقات فراغت خدمات به کانون های مساجد ارائه می شود، خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی نهاد های مختف دولتی و خصوصی بازدید از اماکن تاریخی، استفاده از استخر، تماشای فیلم در سینما ها، استفاده از باغ های شهرداری و اردوگاه ها، زائرسرا در شیراز و مشهد مقدس برای اوقات فراغت پیگیری شده که در قالب تفاهم نامه اجرایی خواهد شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه این خدمات از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی می شود و از طریق دریافت معرفی نامه از بخش فرهنگی هنری قابل استفاده است، گفت: این خدمات با هزینه های نیم بها و در برخی موارد به صورت رایگان خواهد بود.


حجت الاسلام امیدی اظهار داشت: با توجه به آغاز چهارمین رویداد ملی «فهما» مدیران کانون های مساجد برنامه ریزی لازم برای انتخاب رواق و ثبت برنامه در سامانه بچه های مسجد، اخذ مجوز الکترونیکی کانون برای دریافت شناسه ملی و ارائه طرح در بخش رفع آسیب های اجتماعی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، در نشست «ساعت همدلی» مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» مسجد شکرالله نوری، «مصلی» مسجد شهداء، «شهید سیدجعفر ذاکری» مسجد حاج رضا، «شهید منصور خادم صادق« مسجد آقا لر، «سحاب» مسجد وکیل، «شهیدان گل ارایش» مسجد آقابابا خان، «حضرت ابوالفضل (ع)» مسجد ایلخانی، «نور» مسجد و آرامگاه نور، «شهید حمید خلقی» مسجد «المهدی (عج)»، «شهدای مکتب قرآن» مسجد توکلی، «خادم الرضا (ع)» مسجد گنج، و «شهدای مسجد سیاوشان» شیراز حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات و پیشنهاد های خود پرداختند.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» در این نشست به عنوان رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه هشت شیراز معرفی و با اهدای لوح تقدیر از فعالیت های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه تجلیل به عمل آمد.