شورای اسلامی شهر شیراز میزبان 75 کانون فرهنگی هنری مسجد مجری طرح «ریحانه» شد
شوراي اسلامي شهر شيراز ميزبان 75 کانون فرهنگي هنري مسجد مجري طرح «ريحانه» شد

شورای اسلامی شهر شیراز میزبان 75 کانون فرهنگی هنری مسجد مجری طرح «ریحانه» شد

نشست توجيهي طرح «ريحانه» با حضور 75 نفر از مديران، مسئولان امور خواهران، مربيان و نمايندگان خواهر کانون هاي مساجد شيراز به ميزباني شوراي اسلامي اين شهر برگزار شد.
شناسه خبر : 38358 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «علی اکبر سلطانی» در نشست توجیهی کانون های فرهنگی هنری مجری طرح «ریحانه» در مساجد شیراز گفت: به گفته رسول اکرم (ص) نزد خداوند هیچ نهادی باعظمت تر و محبوب تر از بنیان خانواده نیست و خانواده به عنوان نهادی الهی، فطری، و حیاتی منشا ساخت و توسعه فرهنگ و زیر بنای پیشرفت هر کشور است.


 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در بیانات امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع و لزوم صیانت و حفاظت از خانواده تاکید شده است و رهبر فرزانه انقلاب با ابلاغ سیاست های کلی خانواده بر این موضوع صحه گذاشتند.


وی با بیان اینکه طرح جامع عملیاتی «خانواده متعالی» از سوی معاونت اجتماعی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ارائه شده است، افزود: به لحاظ اهمیت موضوع دبیرخانه این طرح که بیش از 40 طرح در موضوعات مختلف مرتبط با خانواده را دربر می گیرد نیز تشکیل شده است.


سلطانی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح «ریحانه» مربیان خواهر مهد های کودک کانون های مساجد در شیراز فراخوانده شدند، ادامه داد: این طرح با موضوع توانمندسازی مربیان مهد های کودک اجرا خواهد شد.

خاطرنشان می شود؛ در این نشست مدیران، مسئولان امور خواهران، مربیان و نمایندگان خواهر کانون های مساجد شیراز به بیان نقطه نظرات، پیشنهاد ها و راهکار های خود پرداختند.