ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند
ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد فارس و دانشگاه علوم پزشکي شيراز تفاهم‌نامه همکاري مشترک امضا کردند
در راستای احیای کارکردهای فراموش‌شده مسجد؛

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

حجت‌الاسلام اميدي از امضاي تفاهمنامه همکاري مشترک بين ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان فارس و دانشگاه علوم پزشکي شيراز با هدف احياي کارکردهاي فراموش شده مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 38452 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز 1 تیر گفت: طی برگزاری جلسه ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز راهکار های تعامل و استفاده از ظرفیت های مساجد در ارتقای سلامتی افراد جامعه مورد تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد طی تفاهم نامه ای همکاری های مشترک انجام شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس تاکید کرد: این تفاهم نامه با هدف این تفاهمنامه با هدف احیای بسیاری از کارکردهای فراموش شده مساجد، تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد دانشگاه های علوم پزشکی تحت پوشش و ایجاد تعامل بین مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی و کانون های فرهنگی هنری مساجد منعقد شده است. 


وی افزود: اجرای برنامه های های مشترک با استفاده از ظرفیت های عظیم بیوت الهی و جوانان مؤمن و متعهد مسجدی و توجه به مقوله بهداشت محلات (شهری و روستایی) و استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.


حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های مشترک و استفاده از ظرفیت ها و فضاهای در اختیار از تعهدات بین 2 نهاد مذکور بوده است، تاکید کرد: همکاری در راستای برگزاری اردو های جهادی و بازدید های علمی و ارائه خدمات مورد نیاز به مناطق محروم و برگزاری دوره های آموزشی تامین سلامت و خدمات بهداشتی به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با استفاده از ظرفیت اعضای کانون های مساجد از دیگر مواردی است که در تعهدات تفاهمنامه آمده است.