اردوی آموزشی، تفریحی کانون «والفجر» با حضور 100 خانواده/تابستان فرصتی برای برگزاری دورهمی با محوریت مسجد است
اردوي آموزشي، تفريحي کانون «والفجر» با حضور 100 خانواده/تابستان فرصتي براي برگزاري دورهمي با محوريت مسجد است
تابستان با نشاط بچه‌های مساجد استان فارس/2

اردوی آموزشی، تفریحی کانون «والفجر» با حضور 100 خانواده/تابستان فرصتی برای برگزاری دورهمی با محوریت مسجد است

حجت‌الاسلام اميدي در جريان برگزاري اردوي آموزشي، تفريحي کانون فرهنگي هنري «والفجر» مسجد «جامع نو» شهرستان زرقان که با حضور يکصد خانواده به همراه فرزندان کودک و نوجوان برگزار شد، اظهار کرد: تابستان فرصتي براي برگزاري دورهمي با محوريت مسجد است.
شناسه خبر : 38528 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت تابستان، اردوی آموزشی، تفریحی کانون فرهنگی هنری «والفجر» مسجد «جامع نو» شهرستان زرقان با حضور یکصد خانواده به همراه فرزندان کودک و نوجوان برگزار شد.


 

دورهمی خانواده ها با محوریت مسجد تقویت باعث بنیان خانواده می شود


حجت الاسلام «حسین امیدی» در جریان برگزاری این اردو با بیان اینکه اوقات فراغت تابستان فرصتی برای برگزاری دورهمی خانواده ها با محوریت مسجد است، گفت: این قبیل فعالیت ها منجر به تقویت بنیان خانواده می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: با توجه به شرایط کنونی ضرورت اینکه مساجد برنامه های متنوع برای خانواده ها داشته باشند و اردو های آموزشی برای والدین و فرزندان برگزار کنند، احساس می شود.


وی هدف از اجرای این اردو را ایجاد نشاط و شادابی در خانواده ها و پیوند خانه و مسجد عنوان و خاطرنشان کرد: در این اردو ها و دور همی ها زمینه هایی فراهم می شود که خانواده ها با بهره گیری از آموزش کارشناسان و فعالان حوزه خانواده بتوانند ارتباط قوی تری به وجود آورند.

خاطرنشان می شود؛ در این اردو مباحث کلی در زمینه تربیت فرزند و کار با کودک با حضور «محمد استرحام»، کارشناس حوزه خانواده ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.