کارگاه آموزشی چهارمین رویداد ملی «فهما» در شهرستان لامرد برگزار شد
کارگاه آموزشي چهارمين رويداد ملي «فهما» در شهرستان لامرد برگزار شد

کارگاه آموزشی چهارمین رویداد ملی «فهما» در شهرستان لامرد برگزار شد

کارگاه آموزشي چهارمين رويداد ملي «فهما» با تدريس رابط اين شهرستان در سالن شهيد انصاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لامرد شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 38566 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

«ناصر حیدری» در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: تعداد 57 باب کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد شهرستان لامرد تاسیس و راه اندازی شده است که از این تعداد 30 باب در مناطق روستایی و 27 باب در مناطق شهری مستقر هستند.


 

رابط کانون های مساجد شهرستان لامرد با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی «فهما» از ۲۱ خرداد همزمان با میلاد امام رضا (ع) آغاز شده است، گفت: در این کارگاه که با حضور مدیران مسئول و رابطان فرهنگی کانون های مساجد شهرستان لامرد برگزار شد، مباحث مرتبط با چهارمین رویداد ملی «فهما» ارائه شد.


حیدری بر لزوم توجه به رویداد ملی «فهما» و همچنین مراحل اخذ کد ثبتی (شناسه ملی) تاکید کرد و افزود: در مرحله اول این دوره کانون ها با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود می توانند یک تا سه رواق را برای شرکت در رویداد رقابتی فهما انتخاب کنند با این توضیح که یکی از رواق ها باید رواق هنر انتخاب شود.

وی تاکید کرد: کانون هایی که تمایل دارند علاوه بر سرانه عمومی از مزایا و اعتبارات رقابتی رویداد فهما استفاده کنند باید با مراجعه به سامانه، تا ۲۷ تیرماه رواق تخصصی فعالیت خودشان را در سامانه بچه های مسجد انتخاب کنند.


خاطرنشان می شود؛ چهارمین رویداد ملی «فهما» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با هدف شناسایی و ساماندهی به کارگیری ارتقاء و انگیزه بخشی استعداد های فرهنگی هنری در سطح کشور طراحی شده و در حال برگزاری است.