وبینار آموزشی رابطین چهارمین رویداد ملی فهما در استان فارس برگزار شد
وبينار آموزشي رابطين چهارمين رويداد ملي فهما در استان فارس برگزار شد

وبینار آموزشی رابطین چهارمین رویداد ملی فهما در استان فارس برگزار شد

به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس، وبينار آموزشي چهارمين رويداد ملي «فهما» در بستر فضاي مجازي با حضور رابطان اين رويداد در شهرستان هاي استان برگزار شد.
شناسه خبر : 38794 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، همزمان با برگزاری چهارمین رویداد ملی «فهما» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، به همت ستاد کانون هاي مساجد استان فارس، وبینار آموزشی امروز 14 تیرماه در بستر فضای مجازی با حضور 66 رابط این رویداد در شهرستان های استان فارس برگزار شد.


براساس این گزارش، «مجتبی شعائری» در این وبینار آموزشی گفت: انتخاب و ثبت رواق های تخصصی در سامانه «بچه های مسجد» آغاز شده است و رابطین باید کانون های مساجد تحت پوشش خود را در این زمینه راهنمایی و در صورت لزوم سه رواق را برای شرکت در رویداد «فهما» ثبت کنند.


کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی کانون ها در ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس افزود: 66 رابط فهما در شهرستان های استان فعالیت دارند که برخی از رابطین در سال 1401 به جمع ما اضافه شده اند و شهرستان های جدید استان نیز رابط مستقل دارد.


این گزارش می افزاید: «رقیه فرخ زاده» نیز در این وبینار گفت: انتظار می رود که رابطین در کانون ها اطلاع رسانی لازم را برای انتخاب رواق و ثبت فعالیت ها انجام دهند تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


کارشناس آفرینش های هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس به تشریح مراحل انتخاب رواق، ثبت فعالیت در رواق های 12 گانه رویداد ملی «فهما»، امتیاز های مربوط به هر رواق پرداخت و نکات لازم را در این خصوص یادآور شد.


خاطرنشان می شود؛ در ادامه وبینار اموزشی رویداد ملی «فهما» در فارس «حمید مشمول آتباتان»، مدیر شبکه سازی و ارتباطات فهمای ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور نیز با حضور مجازی در جمع رابطین فهما به سئوالات آنان پاسخ گفت و از برگزاری وبینار های رابطین فهما خبر داد.