هشتمین نشست «هم‌پای محراب» به میزبانی کانون شهید «علی اصغر اتحادی» شیراز برگزار شد
هشتمين نشست «هم‌پاي محراب» به ميزباني کانون شهيد «علي اصغر اتحادي» شيراز برگزار شد
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛

هشتمین نشست «هم‌پای محراب» به میزبانی کانون شهید «علی اصغر اتحادی» شیراز برگزار شد

هشتمين نشست «هم پاي محراب» با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس و مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان به ميزباني کانون فرهنگي هنري «شهيد علي اصغر اتحادي» شيراز برگزار شد.
شناسه خبر : 39109 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، هشتمین نشست از سلسله برنامه «هم پای محراب» با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به ميزباني کانون فرهنگي هنري «شهید علی اصغر اتحادی» شيراز برگزار شد.

براساس این گزارش، «حامد برفی نژاد» در این نشست به ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته پرداخت و گفت: جلسات هفتگی کانون فرهنگی همراه با برگزاری حلقه های معرفت و برنامه های تفریحی آموزشی جهت پسران و دختران در طول سال برگزار می شود. 


مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اصغر اتحادی» شیراز از تشکیل جلسات تخصصی آموزش احکام خبر داد و افزود: برنامه های ویژه ای برای بانوان و اعضای دختر در مسجد برگزار می شود و مورد استقبال هم قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید: در این نشست مسئولان فرهنگی استان فارس به بیان توصیه هایی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد و لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص پرداختند و نماهنگی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهید علی اصغر اتحادی» مسجد «پنج تن آل عبا (ع)» شیراز به نمایش درآمد.

 

گفتنی است در پایان این نشست «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با همراهی حجت الاسلام «سید ابراهیم مظاهری »، امام جماعت و اصحاب «مسجد پنج تن آل عبا» شیراز از بخش های مختلف مسجد بازدید کردند.