مدیران کانون‌های مساجد منطقه 3 شیراز در نشست «ساعت همدلی» شرکت کردند
مديران کانون‌هاي مساجد منطقه 3 شيراز در نشست «ساعت همدلي» شرکت کردند
همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛

مدیران کانون‌های مساجد منطقه 3 شیراز در نشست «ساعت همدلی» شرکت کردند

نشست مديران و رابطان کانون‌هاي مساجد منطقه 3 شهرداري شيراز با عنوان «ساعت همدلي» به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس برگزار شد.
شناسه خبر : 39225 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در نشست «ساعت همدلی» که همزمان با هفته عفاف و حجاب با حضور مدیران و رابطان کانون های مساجد منطقه سه شهرداری شیراز برگزار شده بود، گفت: هدف از برگزاری نشست انتقال تجربیات و آشنایی با فعالیت ها به ویژه در حوزه اوقات فراغت است و می توان گفت که این نشست ها فرصتی را برای ارائه نظر، بیان پیشنهادات و گفتگوی دو طرفه فراهم می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اجرای برنامه های ویژه اوقات فراغت تابستان در بیش از یک هزار و 353 کانون فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: خدماتی نیز برای استفاده کانون ها در مرکز استان هماهنگی شده است که شامل استفاده از استخر ها، سینما ها، مراکز ورزشی، اردو گاه ها، کلاس های آموزشی و اسکان در شیراز و مشهد مقدس در قالب اردو هاست.


حجت الاسلام امیدی ضمن تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی بیش از پیش مدیران با ائمه جماعات، پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت های امنا و مذهبی و سایر فعالان فرهنگی مساجد، خاطرنشان کرد: در اجرای فعالیت ها ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما در مبانی اعتقادی و فکری اتفاق نظر وجود دارد و همگی معتقد به اسلام، آبادی خانه های خدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.


وی با تاکید بر اخذ شناسه ملی توسط کانون های مساجد برای بهره مندی از حمایت ها، تاکید کرد: چهارمین رویداد ملی فهما نیز در حال برگزاری است و کانون های مساجد تا 27 تیر ماه برای انتخاب رواق و تا پایان آذر ماه برای ثبت فعالیت های اجرایی در سامانه «بچه های مسجد» فرصت دارند.

براساس این گزارش، در برنامه «ساعت همدلی» مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مسجد نرسول اعظم (ص)»، «امام خامنه ای (مدظله العالی)» مسجد امام خمینی (ره)، «مکتب الحسین (ع)» مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع)، «شمیم یاس» مسجد حجت ابن الحسن (ع)، «نسیم ظهور» مسجد و حسینیه المهدی (عج)، «شهید حسین عبداللهی» مسجد امام حسین (ع)، «قرآن و اهل بیت (ع) مسجد علی ابن الحسین (ع)، «شهدای مدافع حرم» مسجد امام جعفر صادق (ع)، «امین ولایت» مسجد احمد بن موسی (ع) و «شهید عبدالحمید حسینی» مسجد جوادالائمه (ع) به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لازم به ذکر است؛ نشست «ساعت همدلی» که هر هفته با حضور کانون های مساجد یکی از مناطق 11 گانه شهرداری شیراز برگزار و از مدیران کانون های مساجد فعال با اهدای لوح تقدیر قدردانی می شود.