پخش مستند «ماح» تولید کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم از شبکه یک سیما
پخش مستند «ماح» توليد کانون فرهنگي هنري «دوستان آسماني» جهرم از شبکه يک سيما
همزمان با هفته جهانی مسجد صورت گرفت:

پخش مستند «ماح» تولید کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم از شبکه یک سیما

گواهيان، از نمايش مستند «ماح» از توليدات کانون «دوستان آسماني» از شبکه يک سيما خبر داد و گفت: اين مستند به مناسبت روز جهاني مسجد از اين شبکه پخش شد.
شناسه خبر : 40224 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

«مسعود گواهیان» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس بیان کرد: ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ۱۰ سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.


مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد امام حسین (ع) جهرم خاطرنشان کرد: تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.


وی افزود: مستند «ماح» که در روزهای گذشته از شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده بود، روز گذشته نیز به مناسبت روز جهانی مسجد از شبکه یک به نمایش در آمد.


 مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد امام حسین (ع) جهرم در ادامه به معرفی عوامل این مستند پرداخت و خاطرنشان کرد: مستند «ماح»، به کارگردانی «سید عباس طهماسبی»، تهیه‌کنندگی «سیاوش معصومی» و گویندگی «ناصر طهماسب» به تولید رسیده است.