کانون‌های مساجد آمادگی کمک به اجرای رویدادهای فرهنگی مذهبی محله‌محور را دارند
کانون‌هاي مساجد آمادگي کمک به اجراي رويدادهاي فرهنگي مذهبي محله‌محور را دارند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان فارس؛

کانون‌های مساجد آمادگی کمک به اجرای رویدادهای فرهنگی مذهبی محله‌محور را دارند

همزمان با هفته جهاني مسجد، حجت الاسلام اميدي پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه شهرک هاي شمال غرب شيراز طي سخنراني گفت: کانون‌هاي مساجد آمادگي کمک به اجراي رويدادهاي فرهنگي مذهبي محله‌محور را دارند.
شناسه خبر : 40373 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» همزمان با هفته جهانی مسجد در خطبه های نمازجمعه شهرک های شمال غرب شیراز با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ما در عصر غیبت امام زمان (عج) تقویت مساجد است، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد آمادگی کمک کردن به اجرای رویداد های فرهنگی و مذهبی محله محور را دارد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ادامه داد: ما به عنوان کانون های فرهنگی هنری مساجد آمادگی داریم که هر مسجدی از مساجد این شهرک بنا به تاکید امام جماعت مسجد دارای اختلاف هستند و معضل و مشکلی دارد، با تشکیل جلسات حل و فصل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما بنای دخالت در امور مسجد نداریم و مدیریت مسجد با امام جماعت، اصحاب مسجد و مردم است، افزود: ما به رفع ضعف ها و مشکلات مسجد کمک می کنیم و اگر رویداد فرهنگی در مسجد برای اجرا دارند، کمک خواهیم کرد.


حجت الاسلام امیدی از برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرک های شمال غرب شیراز خبر داد و گفت: در این نشست امام جمعه، مسئولان و اصحاب مسجد حضور خواهند داشت و مسائل و موارد بومی در سر اجرای برنامه های مساجد بررسی می شود.