آغاز تبلیغات شهری و رسانه‌ای مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در شیراز
آغاز تبليغات شهري و رسانه‌اي مسابقات قرآني «مدهامّتان» در شيراز
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خبر داد؛

آغاز تبلیغات شهری و رسانه‌ای مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در شیراز

حجت الاسلام اميدي، از آغاز تبليغات شهري و رسانه اي مسابقات قرآني «مدهامّتان» در شيراز خبر داد و گفت: مراسم افتتاحيه 12 مهرماه در مسجد نصيرالملک برگزار مي شود.
شناسه خبر : 41193 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز 11 مهر در نشست خبری مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تحت عنوان « مدهامّتان » از 12 تا 14 مهرماه در شیراز برگزار می شود و شیراز میزبان حافظین، قاریان و افراد مانوس با قرآن کریم خواهد بود.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه تبلیغات مسابقات در فضای شهری و رسانه ای آغاز شده است،خاطرنشان کرد: امید است که رایحه خوش معنوی شکل بگیرد و خانواده ها و جامعه با محوریت جوانان و نوجوانان ارتباط با قرآن داشته باشند.


وی افزود: مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در شیراز و فارس و با حضور داوران ملی و بین المللی برگزار می شود و افتتاحیه آن در مسجد «نصیرالملک» سه شنبه شب برگزار می شود و یکی از مهمانان این برنامه «حمید مجیدی مهر»، رئیس مرکز علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.


دبیر اجرایی مرحله کشوری پانزدهمین مسابقات قرآنی « مدهامّتان » اظهار کرد: آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه است و در این مراسم خانواده های شهدا و فعالین قرآنی تجلیل شود.


حجت الاسلام امیدی افزود: افزود: در بخش برادران 2 نفر از استان فارس در رشته های ترتیل و قرائت تحقیق حضور دارند و مسابقات به صورت زنده از شبکه فارس و مراسم اختتامیه به صورت زنده از شبکه قرآن پخش می شود.


وی از حضور استاد عباس سلیمی از اساتید قرآنی در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: حجت الاسلام «کمال الدین خداداده»، رئیس ستاد «فهما» از مهمانان اختتامیه هستند و مسئولین استانی و مدیران کل دستگاه های مختلف حضور دارند.