ویژه نامه الکترونیکی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در سه شماره منتشر شد
ويژه نامه الکترونيکي پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان در سه شماره منتشر شد

ویژه نامه الکترونیکی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در سه شماره منتشر شد

دبير پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان از انتشار ويژه نامه الکترونيکي مسابقات در سه شماره خبر داد و گفت: سعي شده است در قالب اين ويژه نامه ظرفيت هاي قرآني کشور و استان فارس معرفي شود.
شناسه خبر : 41287 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، مجتبی میرزایی نسب در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان گفت: انتشار ویژه نامه الکترونیکی به عنوان یکی از ابزار های اطلاع رسانی در فضای مجازی به منظور معرفی ظرفیت های قرآنی کانون های مساجد کشور و مسئولان قرآن مدار استان فارس در دستور کار قرار گرفت.


دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان با اشاره به اهداف انتشار این ویژه نامه الکترونیکی، خاطرنشان کرد: در حقیقت معرفی استعداد های قرآنی که به واسطه حضور در فضا های رقابتی و فضای مسابقاتی از جمله مسابقات قرآنی مدهامّتان ایجاد می شود به عنوان هدف مهم انتشار ویژه نامه دنبال می شد.


وی استفاده از ویژه نامه الکترونیکی به عنوان یک ابزار مهم برای اطلاع رسانی در فضای مجازی را در همراه کردن سایر منتخبان موثر دانست و خاطرنشان کرد: در حقیقت با ورود به فضای مجازی به دنبال این بودیم که علاوه بر شرکت کنندگان، به طور غیرمستقیم جمعیتی بیشتر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و جامعه قرآنی را با فضای مسابقات همراه کنیم.


میرزایی نسب ارتباط با منتخبانی که به دلائلی امکان حضور در شیراز را نداشتند را از دیگر هدف های انتشار ویژه نامه برشمرد و تاکید کرد: ابزار نشریه می تواند مسئولان و مدیران قرآن مدار استان فارس را به دیگر استان ها معرفی کند و ظرفیت های قرآنی نهاد های استان را نیز نشان کرد.


وی همچنین اظهار داشت: انتشار ویژه نامه اتفاق خوب و کار جدیدی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامّتان بود که با سرعت و دقت توانست این رویداد مهم قرآنی را به تصویر بکشد و مطالب را به نحو احسنت مطرح کند.


لازم به ذکر است، ویژه نامه الکترونیکی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامّتان به سردبیری مجتبی میرزایی نسب، صفحه آرایی دانیال طهماسبی نژاد و ویراستاری مرضیه خداجو منتشر شد که هیئت تحریریه آن بر عهده محسن تورع و مریم شمالیان و تهیه عکس ها نیز بر عهده رضا قادری و شیواالسادات عطاران بود، در سه لینک ذیل قابل دسترسی است.

 

شماره یک ویژه نامه: https://cloud.fahma.org/index.php/s/RsT3QdCXSGDDNgw 
شماره دو ویژه نامه: https://cloud.fahma.org/index.php/s/5xLYNRCyxkKM2cE 
شماره سه ویژه نامه: https://cloud.fahma.org/index.php/s/Q3aoRb2YgggaQ9r