اجرای برنامه های ویژه هفته وحدت در کانون های مساجد استان فارس
اجراي برنامه هاي ويژه هفته وحدت در کانون هاي مساجد استان فارس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خبر داد:

اجرای برنامه های ویژه هفته وحدت در کانون های مساجد استان فارس

حجت الاسلام اميدي از اجراي برنامه هاي ويژه هفته وحدت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس از 12 ربيع الاول الي 17 ربيع الاول خبر داد.
شناسه خبر : 41353 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز 18 مهرماه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت گفت: هفته وحدت نماد اتحاد و همدلی اهل تسنن و اهل تشیع است که در این مناسبت مهم که در روایات دینی میلاد نبی مکرم اسلام (ص) به 2 روایت ذکر شده است، برنامه های گرامیداشت از سوی کانون های مساجد استان اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تشریح برنامه های هفته دحوت، اظهار داشت: برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه هایی است که کانون های مساجد با کمک اصحاب و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و جلب کمک های مردمی و خیرین در سطح شهر اجرا می کنند.


به گفته وی، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری محافل جشن و سرور میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تجلیل از اعضای هم نام با نام مبارک حضرت ختمی مرتبت (ص)و امام صادق (ع)، قدردانی از اعضای فعال، سخنرانی ائمه جماعات بین الصلاتین از برنامه های پیش بینی شده هفته وحدت کانون های مساجد فارس است.