شیراز میزبان همایش «نقش آفرینی مساجد در جهاد تبیین» می شود
شيراز ميزبان همايش «نقش آفريني مساجد در جهاد تبيين» مي شود
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس خبر داد:

شیراز میزبان همایش «نقش آفرینی مساجد در جهاد تبیین» می شود

حجت الاسلام اميدي از برگزاري همايش «نقش آفريني مساجد در جهاد تبيين» خبر داد و گفت: اين همايش 25 آبان ماه در شبستان امام خميني (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 42218 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ضمن بیان این خبر گفت: همایش «نقش آفرینی مساجد در جهاد تبیین» در راستای تحقق منویات رهبری در بحث جهاد تبیین با حضور ائمه جماعات، ارکان مسجد، مبلغین و مبلغه ها، کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.


مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس با اشاره به اینکه این همایش 25 آبان ماه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، ادامه داد: در این همایش که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه همراه است، در خصوص حوادث اخیر و به ویژه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیز روشنگری خواهد شد.


حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه این همایش بنا به توصیه آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تحلیل از شرایط امروز کشور و نقش مساجد و ارکان مساجد در شرایط فعلی از جمله موضوع هایی است که در خصوص آن سخنرانی می شود.


وی افزود: در برگزاری این همایش حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، بسیج اساتید، روحانیون و مساجد و محلات سپاه فجر، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان فارس همکاری دارند.