برگزاری مسابقه از کتاب «سه دقیقه در قیامت»؛ خاطرات یکی از شهدای مدافع حرم و روایتگری از عالم برزخ
برگزاري مسابقه از کتاب «سه دقيقه در قيامت»؛ خاطرات يکي از شهداي مدافع حرم و روايتگري از عالم برزخ

برگزاری مسابقه از کتاب «سه دقیقه در قیامت»؛ خاطرات یکی از شهدای مدافع حرم و روایتگری از عالم برزخ

مسابقه کتابخواني از کتاب «سه دقيقه در قيامت» به همت کانون فرهنگي هنري سيدالشهداء (ع) شهرستان فسا برگزار مي‌شود؛ اين اثر خاطرات يکي از شهداي مدافع حرم و روايتگري او از مشاهدات‌اش حين عمل جراحي از عالم برزخ است.
شناسه خبر : 42242 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

«علی شرفی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: کتاب «سه دقیقه در قيامت» خاطرات یکی از مدافعان حرم را روايت کرده که‌ طی یک عمل جراحی برای سه دقیقه، روح از بدنش جدا می شود و به عالم‌ دیگری می‌رود. این کتاب پر طرفدار، لحظات و اتفاقات خاصی را تعريف می کند که‌ شاید درک آنها اندکی مشکل یا حتی غیر قابل باور باشد.


مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) شهرستان فسا ادامه داد: قصد داریم از این کتاب  پر ماجرا مسابقه ‌ای برگزار کنیم تا بدين وسیله، زمینه معرفت زایی و آشنایی نسل جوان را با موضوعات دینی از جمله عالم برزخ و حیات پس از مرگ را فراهم کنیم.


شرفی با اشاره به اینکه مسابقه برای تمام سنین برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری مسابقه شامگاه سه شنبه 24 آبان ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسينيه مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) است که پس از برگزاری و اعلام نفرات برتر، به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبو اهدا می شود.