ابراز انزجار مسجدی‌های استان فارس از آشوبگران در پی شهادت طلبه بسیجی «محمد زارع مویدی»
ابراز انزجار مسجدي‌هاي استان فارس از آشوبگران در پي شهادت طلبه بسيجي «محمد زارع مويدي»

ابراز انزجار مسجدی‌های استان فارس از آشوبگران در پی شهادت طلبه بسیجی «محمد زارع مویدی»

در پي شهادت حجت‌الاسلام «محمد زارع مويدي» از ائمه جماعات مساجد شيراز و فعالان کانون‌هاي فرهنگي مساجد شهرستان بيضاء به دست آشوبگران، مرکز رسيدگي به امور مساجد و ستاد کانون هاي مساجد استان فارس پيام مشترکي صادر کردند.
شناسه خبر : 42273 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت‌الاسلام «محمد زارع مویدی» از ائمه جماعات مساجد شیراز و فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان بیضاء، سه‌شنبه شب 24 آبان ماه به دلیل پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

در پی شهادت مظلومانه این طلبه بسیجی که سالها در راستای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم با رویکرد جهادی فعالیت می‌کرد؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد کانون های مساجد استان فارس پیام مشترکی صادر کردند. متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
مجاهدان فی سبیل الله با الهام از مکتب سرخ حسینی با نوشیدن شهد شهادت ضمن وصال معبود، در دل تاریخ جاودانه می مانند و به الگویی برای بیداری جوانان و جهادگران مبدّل می شوند.

آسمانی شدن روحانی بسیجی «حجه الاسلام والمسلمین محمد زارع مویدی» از ائمه جماعات مساجد شیراز و فعالان کانون های فرهنگی مساجد شهرستان بیضاء که عمر شریف خود را حسب احساس تکلیف در کسوت روحانیت در راه خدمت به مردم در عرصه های مختلف گذرانیده بود،نمونه بارز از اقدامات دشمن است که دین و مقدسات را نشانه رفته است.

اصحاب مساجد فارس ضمن ابراز خشم و انزجار از این اقدام مذبوحانه، خواستار پیگیری، دستگیری و قصاص عاملان این جنایت از مسئولان امنیتی و مراجع قضائی می باشند.

در پایان شهادت این روحانی مجاهد را به پیشگاه امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خدای سبحان علو درجات را برای ایشان مسئلت می نماییم.

گفتنی است روحانی جهادگر و مدافع حرم، حجت الاسلام محمد زارع مؤیدی، امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز و از فعالان کانون های فرهنگی مساجد شهرستان بیضاء شامگاه گذشته در مسیر برگشت از مسجد و در راه منزل با پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران به شدت مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.