حوزه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه گستره مسجد به تفکر جهادی نیازمند است
حوزه فعاليت‌هاي فرهنگي به ويژه گستره مسجد به تفکر جهادي نيازمند است

حوزه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه گستره مسجد به تفکر جهادی نیازمند است

حجت الاسلام اميدي در ديدار با مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس فارس گفت: حوزه فعاليت هاي فرهنگي و به ويژه حوزه مسجد به تفکر جهادي و به تعبير مقام معظم رهبري به تفکر انقلابي نيازمند است.
شناسه خبر : 42822 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز 16 آذر ماه در دیدار با سردار «سعید کوشکی جهرمی»، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: تا نگرش و تفکر ما نسبت به مسائل فرهنگی تغییر پیدا نکند، نتایجی حاصل نخواهد شد و در این راستا باید فکر سکولار و تفکر اشتباه برخی مسئولین فرهنگی مبنی بر اینکه که تا امکان و شرایط بودجه فراهم هست می توان کاری انجام داد و نمی توان پیش رفت، از بین برود.


مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس تصریح کرد: این در حالی است که حوزه فعالیت های فرهنگی و به ویژه در حوزه مسجد به تفکر جهادی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تفکر انقلابی نیازمند است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه همه باید در حوزه مسجد فارغ از مسئولیتی که دارند، تلاش کنند، تاکید کرد: نقش دستگاه های مختلف در رونق بخشی باید مورد توجه قرار گیرد.


حجت الاسلام امیدی همچنین گفت: تا مردم محله با مسجد ارتباط نگیرند نمی توان فعالیت های مسجد را به عنوان محور برنامه های محله قرار داد و برای مسجد محوری و محور قرار دادن مسجد در محله باید تلاش و کوشش شود. 


براساس این گزارش، در این دیدار راه های هم افزایی دستگاه های ذیربط امر مسجد، راهکار های نو، بکر و جدید برای سوق دادن مردم محله به مسجد، راهکار های رونق بخشیدن به مساجد و افزودن فعالیت های کمی و کیفی خانه های خدا، فعالیت های ویژه جذب نوجوانان و جوانان و نوع ارتباط گیری با ارگان های مختلف در حوزه مسجد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.