اجرای مسابقه نقاشی به مناسبت گرامیداشت شهید سلیمانی در کانون «منتظران ظهور» کازرون
اجراي مسابقه نقاشي به مناسبت گراميداشت شهيد سليماني در کانون «منتظران ظهور» کازرون

اجرای مسابقه نقاشی به مناسبت گرامیداشت شهید سلیمانی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفيعي از برگزاري مسابقه نقاشي«من سليماني ام» به مناسبت گراميداشت ياد سردار شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني توسط کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 43319 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

«محمدجعفر شفيعي» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس،  ضمن گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد سليماني اظهار داشت: سردار سرافراز شهيد حاج قاسم سليماني يکي از افتخارات دوران جنگ تحميلي و جبهه مقاومت است که بايد با برنامه هاي فرهنگي شخصيت والاي ايشان به نسل حاضر بويژه نوجوانان و جوانان معرفي شود.


مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون  با تأکيد بر اهميت روز مقاومت و جايگاه سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني در بين مردم افزود: مکتب مقاومت در سه دهه اخير به شخصيت محوري يعني سردار سليماني گره خورده و نماد و الگوي اين راهبرد موفق، انقلاب اسلامي است.


وی از جايگاه و اهميت هنر و تأثير آن در عرصه هاي مختلف و زمان هاي متفاوت در طول تاريخ سخن گفت و خاطر نشان کرد: زبان هنر يکي از مؤثرترين و موفق ترين شيوه براي انتقال مفاهيم و ارزش ها در راستاي تبيين و نهادينه کردن ارزش هاي انقلاب اسلامي در ميان اقشار مختلف مردم است.


شفيعي با اشاره به اينکه هنر مي‌تواند به افزايش سرمايه اجتماعي و اميدافزايي در جامعه کمک کند، تصريح کرد: استفاده از ابعاد مختلف شخصيت شهيد حاج قاسم سليماني براي هم افزايي و انسجام در حوزه هاي مختلف فرهنگي و هنري و ارائه آثار براي الگوسازي از شهيد سليماني از اهداف برگزاري اين مسابقه فرهنگي هنري است.


وي عناوين و سرفصل‌ هاي پيشنهادي مسابقه نقاشي «من سليماني ام» را «حاج قاسم قهرمان ايران»، «حاج قاسم الگوي ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد ميدان»، «حاج قاسم زنده جاويد»، «حاج قاسم و مردمي بودن» و «ميثاق با حاج قاسم» عنوان کرد و تصريح کرد: افراد علاقمند به شرکت در اين مسابقه در گروه سني7 الي 16 سال مي توانند آثار خود را حداکثر تا 20 دي ماه 1401 با مشخصات کامل به جيميل کانون به آدرس montazerankazeroon@gmail.com ارسال کنند.


شفيعي در پايان گفت: به پنج نقاشي برتر جوايز نفيسي توسط کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون اهدا خواهد شد.