گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها در کانون‌های مساجد استان فارس/از برپایی محافل قرآنی تا مسابقات فرهنگی و هنری
گراميداشت سومين سالگرد شهادت سردار دلها در کانون‌هاي مساجد استان فارس/از برپايي محافل قرآني تا مسابقات فرهنگي و هنري
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس:

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها در کانون‌های مساجد استان فارس/از برپایی محافل قرآنی تا مسابقات فرهنگی و هنری

حجت الاسلام اميدي با اشاره از اجراي برنامه هاي ويژه گراميداشت سومين سالروز شهادت سردار شهيد «حاج قاسم سليماني» در کانون هاي مساجد استان فارس از 11 تا 13 دي ماه خبر داد.
شناسه خبر : 43366 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰
حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد که همیشه در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های ویژه ای را در مساجد ویژه اقشار مختلف مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می کنند، در رثا و فراق سردار دل ها نیز اقدام به برگزاری برنامه کرده اند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: برپایی مراسم های سوگواری و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی از 11 دی ماه در برخی کانون های مساجد استان آغاز شده است و این برنامه ها تا 13 دی ماه برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: ثواب تلاوت طرح «تلاوت نور» مساجد در شب های 12 و 13 دی ماه نیز به روح مطهر سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی اهدا خواهد شد.
 
به گفته حجت الاسلام امیدی، برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی، محافل قرآنی، ختم صلوات، اعزام کاروان به کرمان، مسابقات فرهنگی در قالب کتابخوانی و دلنوشته، ورزشی، هنری در رشته های نقاشی و طراحی از سوی کانون های مساجد فارس با همکاری اصحاب مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود.
 
وی افزود: نشست هایی با موضوع مکتب حاج قاسم و سخنرانی امامان جماعت بین الصلاتین نیز برای این مناسبت تدارک دیده شده است.