اولین جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس برگزار شد
اولين جلسه کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس برگزار شد

اولین جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس برگزار شد

اولين جلسه کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس به عنوان مسئول کميته و با حضور اعضا برگزار شد.
شناسه خبر : 43792 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز 27 دیماه در اولین جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس گفت: هر نهاد یا دستگاهی به صورت ذاتی برنامه های ایام دهه فجر را دنبال می کند و در خصوص اجرای برنامه در این ایام اهتمام ویژه دارد.


مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس با تاکید بر هم افزایی و تعامل نهاد های عضو کمیته در اجرای برنامه ها، اظهار داشت: همایش جهاد تبیین ویژه ارکان مسجد و فراخوان جشنواره هنری ویژه هنرمندان مساجد در دهه فجر امسال با همکاری نهاد های عضو کمیته برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خاطرنشان کرد: موضوع جهاد تبیین از جمله موضوع هایی است که حسب تاکیدات مقام معظم رهبری و لزوم روشنگری و اقناع ارکان مسجد همواره در حال پیگیری است.


وی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره هنری در ایام الله دهه فجر، افزود: متولی اصلی این برنامه ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس است که با همکاری دیگر نهاد های عضو کمیته این جشنواره ویژه هنرمندان مساجد برگزار خواهد شد.


این گزارش می افزاید: در این جلسه نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد، صدا و سیما و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیریت حوزه های علمیه، ستاد اقامه نماز، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان علی رغم دعوت و اطلاع رسانی انجام شده، نماینده ای در این جلسه حضور نداشتند.