برگزاری جلسه ائمه جماعات شهرک گلستان شیراز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس
برگزاري جلسه ائمه جماعات شهرک گلستان شيراز با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد فارس

برگزاری جلسه ائمه جماعات شهرک گلستان شیراز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس

جلسه ائمه جماعات شهرک گلستان با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد و مرکز رسيدگي به امور مساجد فارس، امام‌جمعه فعلي و سابق اين منطقه، فرماندار و همچنين شهردار منطقه برگزار شد.
شناسه خبر : 44093 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس: این جلسه که با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد و مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس، ائمه جماعات مساجد شهرک گلستان شیراز به بیان پیشنهاد ها، مطالبات پرداختند و همچنین انتقادات خود را با مسئولان حاضر در جلسه در میان گذاشتند.

براساس این گزارش، نبود مسجد یا حسینیه در شهرک‌ های تازه‌ تاسیس، آسیب ‌شناسی‌ های حوزۀ دین‌گریزی جوانان و نوجوانان، میزان تاثیرگزاری مسائل معیشتی و تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ عمومی و تاکید بر هدفمندی جهاد تبیین، از مهم‌ترین مسائل مطرح‌شده در این نشست بود.

این گزارش می افزاید:حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه شهرک گلستان و شهرک‌ های غرب شیراز در این جلسه به ارائه دغدغه ‌ها و مشکلات مردمی پرداخت که نبود شعب برخی بانک ‌ها در این شهرک ‌ها، عدم دسترسی آسان به مرکز شهر، مشکلات درمانگاهی، کمبود مدرسه و همچنین مشکلات انتقال فاضلاب از این جمله بود.


 همچنین، فرماندار منطقه نیز که در این جلسه حضور داشت، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌ گرفته، تاکید کرد آن بخش از موضوعاتی که به دستگاه‌های دولتی مربوط است از طریق شورای مربوطه پیگیری می ‌شود.


خاطرنشان می شود، دکتر سبزیان‌ فرد، شهردار منطقه نیز پیرو موضوعات مطرح‌شده، خدمت به مردم و مساجد، و به‌ویژه پیگیری‌های حوزه املاک مربوط به مساجد را وظیفۀ خود دانست و تاکید کرد: تامین نمازخانه برای پارک‌های منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.