بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر
بيانيه کميته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس به مناسبت فرارسيدن ايام الله دهه فجر

بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس، مسئول کميته مساجد ستاد دهه فجر استان همزمان با فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب و ايام الله دهه فجر با صدور بيانيه اي مردم را به حضور پرشور در مراسم مساجد و بقاع متبرکه دعوت کرد.
شناسه خبر : 44164 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه فجر با صدور بیانیه ای مردم را به حضور پرشور در جشن ها و مراسم مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه ها و اماکن مذهبی دعوت کرد.


در این بیانیه آمده است: 


« ایام الله دهه فجر یادآور عظمت و اقتدار ملتی است که از ظلم و جور ستمشاهی خود را رهانید و به مقتدای خویش حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفت تا نظامی مبتنی بر باور های عمیق دین مبین اسلام را بنیاد نهد و از یوغ استکبار رهایی یابد. انقلاب اسلامي ايران، انقلابي الهي و نشات گرفته از آمال ديني مردم است كه از سنگر مساجد با تكيه بر مؤلفه هاي مذهبي، اعتقادات و فرهنگ الهي توانسته است بر همه قدرت های استکباری پیروز گردد و دشمنان را به زانو درآورد. 


همزمان با ایام الله دهه فجر اصحاب مسجد به ویژه ائمه محترم جماعات، هیئت امناء، خادمان، هیئت های مذهبی، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری در انجام رسالت خطیر خود، با وحدت، تعامل و همدلی با اجرای برنامه های منسجم و جشن های باشکوه، بیوت الهی را به مکان هایی برای تبیین ریشه ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب تبدیل نموده اند که با حضور باشکوه مردم و نمازگزاران به منصه ظهور می رسد.


کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس ضمن تاکید بر جایگاه مساجد در حفظ ارزش های اسلامی و تحقق آرمان های امام (ره) و شهدا در این برهه از زمان که دشمنان بیش از پیش بر برنامه ریزی توطئه های شوم همت گماشته اند، از آحاد مردم همیشه در صحنه استان دعوت می کند ضمن حضور حماسی در برنامه های ایام الله دهه فجر و به ویژه صفوف بهم پیوسته نمازهای جماعت، جشن ها و راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر میثاق جاودانه خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان های امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به جهانیان ابراز دارند.»