میزبانی کانون های مساجد فارس از ارادتمندان مولا علی (ع) و معتکفین
ميزباني کانون هاي مساجد فارس از ارادتمندان مولا علي (ع) و معتکفين
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خبر داد:

میزبانی کانون های مساجد فارس از ارادتمندان مولا علی (ع) و معتکفین

حجت الاسلام اميدي با اشاره به برگزاري برنامه ها و جشن هاي ولادت حضرت علي (ع) به ميزباني کانون هاي مساجد فارس، گفت: مراسم معنوي اعتکاف نيز درحال برگزاري است.
شناسه خبر : 44279 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

حجت الاسلام حسین امیدی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: ولادت حضرت علی (ع) در 13 ماه رجب از جمله مناسبت هایی است که با توجه به اینکه به نام روز پدر نامگذاری شده است، با اجرای برنامه های ویژه همراه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خاطرنشان کرد: برپایی مراسم جشن و سرور، آذین بندی معابر و مساجد، تجلیل از پدران شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات کتابخوانی، اهدای هدیه به کودکان و نوجوانان هم نام حضرت علی (ع) و توزیع بسته های معیشتی به تاسی از پدر یتیمان از برنامه های این ایام است.


حجت ااسلام امیدی یادآور شد: با توجه به تقارن ایام اعتکاف با ایام الله دهه فجر در جمع معتکفین دستاورد های پیروزی انقلاب اسلامی از سوی پشکسوتان انقلاب و ائمه جماعات بیان و به شبهات نوجوانان و جوانان در این زمینه پاسخ داده خواهد شد.


وی از برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی نیز از سوی کانون های مساجد استا فارس خبر داد و گفت: در این اعتکاف برنامه های ویژه ای برای معتکفین دانش آموز تدارک دیده شده است.