نشست هم اندیشی و بیان راهکار های ارتباط دانشگاه و مسجد به میزبانی استانداری فارس
نشست هم انديشي و بيان راهکار هاي ارتباط دانشگاه و مسجد به ميزباني استانداري فارس
با حضور استاندار فارس و نخبگان دانشجویی برگزار شد:

نشست هم اندیشی و بیان راهکار های ارتباط دانشگاه و مسجد به میزبانی استانداری فارس

همزمان با ايام الله دهه فجر، نشست هم انديشي و بيان راهکار هاي ارتباط دانشگاه و مسجد با حضور دکتر ايمانيه، استاندار فارس و مدير ستاد کانونهاي مساجد استان در محل سالن جلسات استانداري فارس برگزار شد.
شناسه خبر : 44360 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، این نشست به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور دکتر «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های مساجد فارس و مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، مهندس «مصطفی مشفقیان»، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از نخبگان و نمایندگان تشکل های دانشجویی در سالن جلسات استانداری فارس برگزار شد.


براساس این گزارش، در این نشست تنی چند از دانشجویان به بیان دغدغه‌، آسیب شناسی، و ارائه راهکار های خود به منظور بهینه ‌سازی رابط مسجد و دانشگاه پرداختند.

همچنین، مسائلی همچون مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، کارآفرینی توسط کارگروه فنی ‌حرفه‌ای، خدمات پزشکی، طرح کنترل دیابت و فشار خون، از جمله موارد مطرح‌ شده به منظور افزایش خدمت ‌رسانی به مردم و به‌کارگیری پتانسیلِ مساجد بود.


این گزارش می افزاید: در این نشست دکتر «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس با استقبال از طرحِ استفاده از ظرفیت مساجد، پیشنهاد کرد که پنج مسجد به ‌عنوان نمونه به این طرح اختصاص یابدبه ‌گونه‌ای که پس از مدتی بتوان آن را به‌ مثابه الگوی دیگر مساجد معرفی کرد.