رقابت 900 نفر از اعضای کانون «دوستان آسمانی» جهرم در جشنواره سرود فجر
رقابت 900 نفر از اعضاي کانون «دوستان آسماني» جهرم در جشنواره سرود فجر

رقابت 900 نفر از اعضای کانون «دوستان آسمانی» جهرم در جشنواره سرود فجر

مدير کانون فرهنگي هنري «دوستان آسماني» شهرستان جهرم از رقابت 900 نفر از اعضاي کانون و بسيجيان پايگاه در ششمين جشنواره سرود بسيجيان مسجد امام حسين (ع) خبر داد.
شناسه خبر : 44667 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

«مسعود گواهیان» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: ششمین جشنواره سرود فجر بسیجیان مسجد امام حسین (ع) با شرکت حدود ۹۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه و اعضای کانون فرهنگی هنری در قالب ۱۶ گروه سرود در حال برگزاری است که طی چهار شب به رقابت می پردازند.


 مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم هدف از برگزاری این برنامه پاسداشت چهل و چهارمین بهار آزادی و جذب نونهالان و نوجوانان به مسجد ذکر و خاطرنشان کرد: برنامه‌ های فرهنگی باید با کیفیت و جذابیت بالایی برگزار شود تا در عرصه جنگ نرم فرهنگی بتوان بر توطئه ‌های دشمنان فائق آمد.


 گواهیان با اشاره به اینکه سرود هایی با مضامین انقلابی، اعتقادی و دینی در این جشنواره اجرا می ‌شود، گفت: از جذابیت‌ های جشنواره امسال اجرای گروه سرود پیشکسوتان پایگاه است که به صورت افتخاری در این جشنواره به اجرا می پردازند.


 وی شاخصه‌ های انتخاب بهترین اجرا ها را تکخوانی، جمع خوانی، ابتکار، استفاده از لباس و طرح‌ های برتر اعلام و خاطرنشان کرد: به گروه‌ های برتر سرود در این دوره از رقابت ها ۲۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی تعلق می گیرد.