برگزاری پویش عکاسی «خانواده من در قاب انقلاب» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون
برگزاري پويش عکاسي «خانواده من در قاب انقلاب» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری پویش عکاسی «خانواده من در قاب انقلاب» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفيعي، از برگزاري مسابقه و پويش عکاسي «خانواده من در قاب انقلاب» به همت کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 44710 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

«محمدجعفر شفيعي» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس بیان کرد: در چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، حضور گسترده مردم بيانگر قدرت روزافزون انقلاب و نظام بود و نشان داد که انقلاب اسلامي به پشتوانه و قدرت مردم حرکت رو به رشد خود را ادامه مي‌دهد.


مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون، در ادامه به برخی فعالیت های این کانون به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برگزاری پويش عکاسي « خانواده من در قاب انقلاب» از جمله اقداماتی است که به همت اعضای کانون به مناسبت این ایام در حالی برگزاری بوده و شرکت در آن برای اهل مسجد و عموم علاقه مندان آزاد است.

وی با اشاره به اينکه هر خانواده مي تواند حداکثر سه قطعه عکس براي شرکت در مسابقه ارسال کند، خاطر نشان کرد: عکس برداري با تلفن همراه و دوربين عکاسي در اين مسابقه مانعي ندارد.


شفيعي با بيان اينکه عکس ها بايد با فرمت JPG يا TIF و با حجم کمتر از ۸۰۰ کيلو بايت باشند، تصريح کرد: شرکت کنندگان به همراه آثار نام و نام خانوادگي، سن، تحصيلات، شماره تلفن همراه را به جي ميل کانون به نشاني montazerankazeroon@gmail.com ارسال کنند.


اين فعال فرهنگي گفت: تنها عکس هايي داوري خواهد شد که با ابزار گرافيکي بر روي آنها دخل و تصرفي نشده و فاقد لگو و نوشته و تاريخ باشد.


وي آخرين مهلت ارسال آثار را 30 بهمن ماه 1401 اعلام و بيان داشت: اعلام نتايج و اهداء جوايز ۱۷ اسفندماه همزمان با ميلاد با سعادت حضرت قائم عج‌الله تعالي فرجه در مسجد الزهرا (س) کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون انجام مي شود و به 10 اثر برتر جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.