دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های ویژه بزرگداشت 18 اسفند در استان فارس برگزار شد
دومين جلسه هماهنگي اجراي برنامه هاي ويژه بزرگداشت 18 اسفند در استان فارس برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های ویژه بزرگداشت 18 اسفند در استان فارس برگزار شد

در آستانه فرارسيدن سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور دومين جلسه هماهنگي اجراي برنامه هاي ويژه بزرگداشت 18 اسفند در استان فارس برگزار شد.
شناسه خبر : 45037 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت ااسلام «حسین امیدی» امروز 6 اسفندماه در دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های ویژه بزرگداشت 18 اسفند در استان فارس گفت: مساجد مظلومیت خاصی را در جامعه دارند و گرامیداشت مناسبت های مرتبط با مساجد در طول سال برای اصحاب مساجد لازم و ضروری است چرا که موجبات دلگرمی را برای ایشان به دنبال خواهد داشت.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن تشریح اهداف برگزاری برنامه های بزرگداشت 18 اسفند ماه، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی 18 اسفند به عنوان سالروز تاسیس کانون های مساجد است که در تقویم ملی میهن اسلامی نیز به ثبت رسیده است.


وی پاسداشت زحمات و تلاش های خداپسندانه و جهادگرانه اصحاب مساجد و به ویژه ائمه جماعات و مدیران کانون های مساجد و تقدیر از زحمات ایشان، ارائه گزارش اجرای فعالیت ها، ایجاد فضا و فرصت هم افزایی و انتقال تجارب را از اهداف اجرای برنامه ها برشمرد.


حجت الاسلام امیدی از برگزاری مراسم بزرگداشت 18 اسفند در روز 13 اسفندماه جاری از ساعت هشت صبح در تالار حافظ شیراز خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این مراسم انجام شده است و از مدیران کانون های مساجد نیز دعوت به عمل آمده است.


وی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مسئولان ارشد استان و مدیران کل نهاد های فرهنگی و مذهبی همراه خواهد بود.