برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون
برگزاري همايش پياده‌روي خانوادگي به همت کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

همزمان با اعياد شعبانيه همايش پياده روي خانوادگي به همت بچه هاي مسجد کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.
شناسه خبر : 45104 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

«محمدجعفر شفيعي» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: امروزه تندرستي، نشاط و سلامتي همراه با معنويت رکن اصلي يک زندگي خوب به شمار مي رود که افراد را به سعادت دنيوي و اخروي رهنمون مي کند.


مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اهميت ورزش و سلامتي در دستورات دين مبين اسلام، خاطرنشان کرد: تأکيد بزرگان دين بر سلامتي و توجه آنها به ورزش سبب شده تا کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به عنوان متولي امر فرهنگ و معنويت، در کنار فعاليت هاي فرهنگي و ديني خود، برنامه هاي ورزشي را در دستور و اولويت کارشان قرار دهند.


شفيعي پياده روي را از جمله ورزش هاي مفرح و کم هزينه که موجبات سلامتي آحاد جامعه را به همراه دارد، ياد کرد و تصريح کرد: کانون فرهنگي و هنري «منتظران ظهور» فعاليت هاي مختلف ورزشي را در طول سال برنامه ريزي کرده که همزمان با اعياد شعبانيه نيز همايش پياده روي خانوادگي را در دستور کار دارد.


وي به مسير اين برنامه پياده روي اشاره کرد و ابراز داشت: اين برنامه ورزشي از مسجد الزهرا (س) آغاز و تا آستان مطهر امامزاده «شهيد خسرو» ادامه پيدا کرد.


شفیعی در پايان گفت: کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون به شرکت کنندگان در اين همايش پياده روي به قيد قرعه جوايزي اهدا کرد.