استمرار طرح «سه شنبه های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در کانون«منتظران ظهور» کازرون
استمرار طرح «سه شنبه هاي تکريم» همزمان با نيمه شعبان در کانون«منتظران ظهور» کازرون

استمرار طرح «سه شنبه های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در کانون«منتظران ظهور» کازرون

شفيعي از استمرار طرح «سه شنبه هاي تکريم» همزمان با نيمه شعبان به همت کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 45162 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۱۶

«محمدجعفر شفيعي» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: اجراي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» با هدف تجليل از خانواده هاي شهدا، جوانان انقلابي و فعالان مسجدي همزمان با نيمه شعبان به همت کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون اجرايي مي شود.


مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به استمرار اين طرح افزود: اجراي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» با محوريت خانواده شهدا تا پايان سال ادامه دارد و با پيش بيني هاي انجام شده خانواده هاي معزز شهدا و ايثار گران، نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز کانون ها، خادمين مسجد، مسئولين تأثير گذار و مسجدمحور از جمله گروه هاي هدف اين طرح هستند.


وی با بيان اينکه طرح سه شنبه هاي تکريم، باعث ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه خواهد شد و زمينه انتقال جوانان به فرهنگ ايثار و شهادت را فراهم مي‌کند، خاطرنشان کرد: در واقع طرح ملي «سه شنبه‌هاي تکريم» در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد به منظور احياي کارکرد فرهنگي اجتماعي مساجد در محلات و تکريم و توجه به فعالان حوزه فرهنگي اجتماعي و ديني محلات به ويژه خانواده معظم شهدا و ايثارگران اجرايي شده است.


شفيعي تصريح کرد: يکي از مهم‌ترين عواملي که مي‌تواند جوانان ما را از هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان حفظ کند، نهادينه‌سازي ارزش‌ها و دستاوردهاي دفاع مقدس در جامعه است و امروز با تبيين و تقويت فلسفه ايثار و شهادت در بين جوانان سدي در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان ايجاد مي شود.
وي در پايان سه شنبه هاي تکريم را يکي از طرح هاي ماندگار کانون هاي فرهنگي هنري مساجد عنوان کرد و گفت: کانون هاي فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم ويژه برنامه هاي متعددي در سال جاري برگزار کرده است.