تاکید بر توجه جدی به مساجد برای برخورداری از مدینه فاضله در شرایط حاضر
تاکيد بر توجه جدي به مساجد براي برخورداري از مدينه فاضله در شرايط حاضر
استاندار فارس:

تاکید بر توجه جدی به مساجد برای برخورداری از مدینه فاضله در شرایط حاضر

ايمانيه در مراسم بزرگداشت سالروز تاسيس کانون هاي مساجد در شيراز گفت: براي برخورداري از مدينه فاضله در شرايط حاضر بايد توجه جدي به مساجد داشته باشيم.
شناسه خبر : 45238 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «محمدهادی ایمانیه» در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار حافظ شیراز برگزار شده بود، گفت: حوزه سخت افزاری مساجد با مسئولان اجرایی استان است که در پی احیای موقوفه عمرانی مساجد در فارس هستیم که برای تامین اعتبارات مالی مساجد نقش موثری خواهد داشت.


استاندار فارس افزود: امکان ایجاد تجاری سازی در مساجد با هدف کمک به تامین مالی مساجد در تمام مساجد استان وجود دارد. 


ایمانیه با تاکید بر لزوم احداث خانه عالم در مساجد، خاطرنشان کرد: برای برخورداری از مدینه فاضله در شرایط حاضر باید توجه جدی به مساجد داشته باشیم.

 
وی با بیان اینکه حضور امام جماعت در موفقیت طرح محله محوری و ایجاد تبادل نظر با نوجوانان و جوانان و مردم محله تاثیر بسزایی دارد، افزود: اگر در مساجد نمازهای جماعت به دلیل عدم وجود امام جماعت برگزار نشود، موضوع خوبی نیست و باید با زمان بندی مناسب امکان حضور ائمه جماعات در تمام مساجد استان فراهم شود.


لازم به ذکر است، در این مراسم که با حضور استاندار و دیگر مسئولان ارشد استان فارس برگزار شد، کانون های مساجد به اجرای برنامه هایی نظیر سرود، ورزش رزمی و نمایش پرداختند و از خانواده های معظم شهدا و مدیران کانون های موفق در چهارمین رویداد ملی «فهما» در استان فارس تجلیل شد.